| «‹ June 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 這一天' | 分類: 未分類 | o'..shit'..今天測的物理吃屎了'...= =
我識做gaa'..我真係識ga''...
但係我潛意識入bin就將半分鐘睇成半個鐘'....
搞到化唔arm單位'..-.,-
死laa.,今次真係痾bu甩la'..
今天放學回家'..就訓了'....很眼訓'..
跟住食野'..又訓'..-v-
返管樂'..ar sir很遲le'..= =
今天去陽光少年喔'...周嘟輝冇報的那個服務'..Ada有飛..便約我了'
5點半.,Ada就黎濠江接我去漁人碼頭呢'..
我們去到就已經有很多人呢'..
排ar排ar排ar排ar排ar排ar排ar排ar排ar排ar排'
真係好多人'...所以叫迫出黎帶我地入去'...
點知又冇多個pass bo'..
成班麻甩童軍出曬黎'...但係又幫唔到手'...狂係度潤我地'..
算了'..焗住要排隊''''
入到場了'...文浩叫我地陪jenny坐'..gum我地就一齊坐laa'
見到陳柏宇'..佢唱歌真係唔差'..不過唔記得歌詞'..= =
澳門d歌手真係冇得彈'...唱紅日ge又有'..個樣老到成個ar嬸gum ge又有'...
跟住又見到Stephy'...本小姐對佢冇咩評語'..= =
哈'..愛愛愛愛愛愛愛情已死心'
見到張敬軒呢'佢好高音'..
跟住肥亨就呠呠我同Ada歸家'..
很眼訓'...要去睡了'..
明天是童軍大匯操呢'.,,
各位晚安'
| | 發表時間:2007-10-07 12:14 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
wason小千 於 2007-10-07 09:20 AM 發表:
誤怪得漁人碼頭好似有錢派咁鬼多人啦,期實個唐城係咪齋用黎影相嘅呢? '澳門d歌手真係冇得彈'呢句係褒定眨先
|
網主回覆
你估' Posted at 2007-10-09 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
癲小姐.,, 聽日大匯操?,, 小心企企下暈左係度= =,,
AnyWay.. 自己TakeCare nar.. 我泥睇下你地先".
|
網主回覆
唔會ge'我gum大隻'''
Posted at 2007-10-09 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
胃仙u 於 2007-10-07 01:35 AM 發表:
我又想去睇下呀~~ d明星令唔令嫁??? 今日物理d選擇我唔識 >< 無敵的班長~~88
|
網主回覆
ok la'..陳柏宇唱歌好正 Posted at 2007-10-09 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JOE"" 於 2007-10-07 12:26 AM 發表:
HA"! 大中小雯我來了! 我化學13 分未出聲的呢! 嘰嘰""
|
網主回覆
你死laa'..大中小JOE'' Posted at 2007-10-09 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|