♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« June 2021 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 38
累積人氣: 42717
2007 年 10 月 6 日  星期六  


這一天' 分類: 未分類

o'..shit'..今天測的物理吃屎了'...= =

我識做gaa'..我真係識ga''...

但係我潛意識入bin就將半分鐘睇成半個鐘'....

搞到化唔arm單位'..-.,-

死laa.,今次真係痾bu甩la'..

今天放學回家'..就訓了'....很眼訓'..

跟住食野'..又訓'..-v-

返管樂'..ar sir很遲le'..= =

今天去陽光少年喔'...周嘟輝冇報的那個服務'..Ada有飛..便約我了'

5點半.,Ada就黎濠江接我去漁人碼頭呢'..

我們去到就已經有很多人呢'..

排ar排ar排ar排ar排ar排ar排ar排ar排ar排ar排'

真係好多人'...所以叫迫出黎帶我地入去'...

點知又冇多個pass bo'..

成班麻甩童軍出曬黎'...但係又幫唔到手'...狂係度潤我地'..

算了'..焗住要排隊''''

入到場了'...文浩叫我地陪jenny坐'..gum我地就一齊坐laa'

見到陳柏宇'..佢唱歌真係唔差'..不過唔記得歌詞'..= =

澳門d歌手真係冇得彈'...唱紅日ge又有'..個樣老到成個ar嬸gum ge又有'...

跟住又見到Stephy'...本小姐對佢冇咩評語'..= =

哈'..愛愛愛愛愛愛愛情已死心'

見到張敬軒呢'佢好高音'..

跟住肥亨就呠呠我同Ada歸家'..

很眼訓'...要去睡了'..

明天是童軍大匯操呢'.,,

各位晚安'

 

 

 

 

發表時間:2007-10-07 12:14 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


wason小千 於 2007-10-07 09:20 AM 發表:
誤怪得漁人碼頭好似有錢派咁鬼多人啦,期實個唐城係咪齋用黎影相嘅呢?
'澳門d歌手真係冇得彈'呢句係褒定眨先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你估'
Posted at 2007-10-09 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rox_4ever_bu 於 2007-10-07 01:54 AM 發表:
癲小姐.,,
聽日大匯操?,,
小心企企下暈左係度= =,,

AnyWay..
自己TakeCare nar..
我泥睇下你地先".
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔會ge'我gum大隻'''
 
Posted at 2007-10-09 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



胃仙u 於 2007-10-07 01:35 AM 發表:
我又想去睇下呀~~
d明星令唔令嫁???
今日物理d選擇我唔識
><
無敵的班長~~88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok la'..陳柏宇唱歌好正
Posted at 2007-10-09 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JOE"" 於 2007-10-07 12:26 AM 發表:
HA"!
大中小雯我來了!
我化學13 分未出聲的呢! 嘰嘰""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你死laa'..大中小JOE''
Posted at 2007-10-09 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]