今日一早就同瑜去高m吃早餐'..
之後又很豪的飛的去工人'
我今年跟樂團.,因為未夠16'..唔係深資'..但係又唔想gum悶bo'..咪玩樂團lor'..
戴呔好威ar'-v-!
買左早餐俾Cancan'..之後就坐左係度同瑜吹左陣水'..
跟住開樂器'吹左陣'....
又話要去球場中間同儀仗夾bo'....吃屎'..曬死了'....= =
我終於體諒到戈d方陣係幾gum辛苦'..
吹下吹下'..就gum就過左個朝早laa'...
跟住搵埋Canny同Ada一齊去搵位吃飯等其他人'..
等等下'..三柴..大大健.,霆鋒同關天陽都黎左...
係度一bin食一bin講笑'..哈哈'..三柴好白痴'..
仲有霆鋒戈杯蛋奶水'...好樣衰'..大健話好似杯奶上bin加左咖哩gum'..
食ar食ar'..文浩同鄔鴉都黎左'..
食完就去左Daiso'..行行下見到有幾部貼紙相戈d機'..
我..Canny.. Ada..杰橙..文浩..鄔鴉同大健迫迫埋一部機度影'..
哈'....原來細個係有著數ga'..當後bin d人係度爭緊位ge時候'...我依然係企前面'..呵呵呵呵呵-v-
影完之後發覺已經2點幾laa'..即刻沖返工人換制服'
之後戴返條26旅巾出去攞獎'..今年攞銅獎同優異'...good
死野'..24旅嗌口令戈個野明明自己操得arm但係又要嗌錯....搞到4個都唔知操乜'..= =
攞完獎之後換返條呔又坐返係度吹野laa'...
到左正式開始laa'
我地..
吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹
操操操操操操操操操操操操操操操操操操操操操操操操
今年ge大匯操終於完laa'..
好野'..
我坐係樂團戈度'..當司令員一叫散'..我見到我地16旅d人勁快gum沖左去塊板戈度霸位影相'..
勁野'..gum都俾我地霸到'..所以我即刻跑過去'...超快gum換返條16旅巾'..
又係企前bin'...哈哈'影左大合照
之後我地又周圍同人地影相'..
哈'..同ar迫.,霆坤佢地影相戈時'..
戈2個死野的高左我坐博頭'...哈哈'...好高ar'..好好玩
跟住諗住同家kei影張我高過佢ge相'..點知佢成個的起左我'..俾佢打撗gum抬起左'...= =..好大力
周圍影周圍影周圍影周圍影周圍影周圍影周圍影周圍影周圍影
影夠了'...該走
同CancaN一齊撘巴屎去祐漢買餃子'..
上左Cancan's home食'...坐左陣.,
跟住就回家了'!
哈'..很累le'..遲d俾d相俾大家睇laa'
今日係最後一日戴26旅巾laa'..= =
我愛26 le'!!永遠都係
各位晚安'





