♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« June 2021 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 36
累積人氣: 42715
2007 年 10 月 7 日  星期日  


童軍大匯操'! 分類: 未分類

今日一早就同瑜去高m吃早餐'..

之後又很豪的飛的去工人'

我今年跟樂團.,因為未夠16'..唔係深資'..但係又唔想gum悶bo'..咪玩樂團lor'..

戴呔好威ar'-v-!

買左早餐俾Cancan'..之後就坐左係度同瑜吹左陣水'..

跟住開樂器'吹左陣'....

又話要去球場中間同儀仗夾bo'....吃屎'..曬死了'....= =

我終於體諒到戈d方陣係幾gum辛苦'..

吹下吹下'..就gum就過左個朝早laa'...

跟住搵埋Canny同Ada一齊去搵位吃飯等其他人'..

等等下'..三柴..大大健.,霆鋒同關天陽都黎左...

係度一bin食一bin講笑'..哈哈'..三柴好白痴'..

仲有霆鋒戈杯蛋奶水'...好樣衰'..大健話好似杯奶上bin加左咖哩gum'..

食ar食ar'..文浩同鄔鴉都黎左'..

食完就去左Daiso'..行行下見到有幾部貼紙相戈d機'..

我..Canny.. Ada..杰橙..文浩..鄔鴉同大健迫迫埋一部機度影'..

哈'....原來細個係有著數ga'..當後bin d人係度爭緊位ge時候'...我依然係企前面'..呵呵呵呵呵-v-

影完之後發覺已經2點幾laa'..即刻沖返工人換制服'

之後戴返條26旅巾出去攞獎'..今年攞銅獎同優異'...good

死野'..24旅嗌口令戈個野明明自己操得arm但係又要嗌錯....搞到4個都唔知操乜'..= =

攞完獎之後換返條呔又坐返係度吹野laa'...

到左正式開始laa'

我地..

吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹吹

操操操操操操操操操操操操操操操操操操操操操操操操

今年ge大匯操終於完laa'..

好野'..

我坐係樂團戈度'..當司令員一叫散'..我見到我地16旅d人勁快gum沖左去塊板戈度霸位影相'..

勁野'..gum都俾我地霸到'..所以我即刻跑過去'...超快gum換返條16旅巾'..

又係企前bin'...哈哈'影左大合照

之後我地又周圍同人地影相'..

哈'..同ar迫.,霆坤佢地影相戈時'..

戈2個死野的高左我坐博頭'...哈哈'...好高ar'..好好玩

跟住諗住同家kei影張我高過佢ge相'..點知佢成個的起左我'..俾佢打撗gum抬起左'...= =..好大力

周圍影周圍影周圍影周圍影周圍影周圍影周圍影周圍影周圍影

影夠了'...該走

同CancaN一齊撘巴屎去祐漢買餃子'..

上左Cancan's home食'...坐左陣.,

跟住就回家了'!

哈'..很累le'..遲d俾d相俾大家睇laa'

今日係最後一日戴26旅巾laa'..= =

我愛26 le'!!永遠都係

各位晚安'

 

Can.,Ada和我Can和我'

 

 

 

發表時間:2007-10-08 12:36 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


rox_4ever_bu 於 2007-10-10 08:52 PM 發表:
早知就泥一泥睇下nar= =",,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lsa'.,依莎-!! 於 2007-10-10 07:27 PM 發表:
哈哈'小癲
我來了..你幾時俾相我睇ar'
你仲有份生日屎迪係我度bo'..
我得閒就寄過黎ga啦'
等我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



哥 於 2007-10-10 01:43 PM 發表:
挑...16旅巾...比番條26我!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



紫欣* 於 2007-10-09 10:24 PM 發表:
仲記唔記得我牙!
係你MSN到睇到你個BLOG*
順道就黎睇下..=]
你參加澳門既童軍嫁!?
我就玩香港既紅十字..
我maybe聖誕會上中山,,
你會唔會上!?到時我再搵你啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈'..梗係記得laa'
我唔知ga'..應該會
Posted at 2007-10-09 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



can=) 於 2007-10-09 12:03 AM 發表:
=)好多人好開心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lor'..你都唔差ar'
快d sd相俾我wor''!
Posted at 2007-10-09 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



瑜.. 於 2007-10-08 10:33 PM 發表:
我最鍾意你俾人台起左個張..kaka
帥帥的...騎住人地
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

仲有張打撗ge都未post ar'
Posted at 2007-10-09 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



胃仙u 於 2007-10-08 08:32 PM 發表:
你的影得唔錯~~
無敵的班長~~
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wason小千 於 2007-10-08 06:50 AM 發表:
期待中
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]