♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« June 2021 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 41
累積人氣: 42720
2007 年 10 月 21 日  星期日  


"威尼斯雯.,-v- 分類: 未分類

今朝返集會'...遲到..= =

返到去'....頂.,又上八大繩結.....

我由幼童軍開始...好似總共上左3..4堂課'...考左2次繩結專章....

好悶...不過唔記得左點打接繩結''= =

完左集會之後就同三柴.,cancan..Ada..panda同文浩去左祐漢食野"

小龍包好正'!

跟住同埋duck駒君同5嘉俊...幾個制服人士一齊搭巴屎'

去到等左陣'..就搭穿梭巴屎去威尼斯了

去到.,冒住生命危險'..曬住gum等齊2車同3車d人'..= = 好曬'..

佢地到laa'...終於都入到去la'....

d冷氣凍到嘔'..= =..好彩有帶風嬲'..

oh'...一黎到就要企laa'..= =

好悶'..又攰bo'..= =...又俾d領袖met黎met去'..

E......幾時換人ar'...

哈.,俾Roxas見到'...嘻!佢送左支屎迪仔俾我le'...

多謝Roxas'

頂'....企到4點幾sin換人'...咪再叫我出去企ar'..絕交gaa'!

係度訓訓訓'...oh'ar迫俾左個包俾我食le'..開心死laa'..肚餓到暈ar'

哈'..個包真係正到死左'...

個面包勁細個'..塊扒超大塊'..又厚bo'...食半個都飽死....琴日都係同canny一人一半ja'

搞完一輪之後'...又搭返穿梭巴屎返澳門廣場了'..= =

cancan同我去濠江lo返本化學'....= =

明天要測呢'..好多野背..

今晚'..同哥哥談心了'..我知道他很擔心我'..

但亦希望藉此讓他知道我要的是甚麼...

我希望他能讓我依靠著''

好了...溫習了'..

各位晚安'

 

發表時間:2007-10-21 10:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


大佬2號 於 2007-10-23 11:26 PM 發表:
你好再講有乜好食啦......我呢邊無啖好食......
返嚟請我食野得唔得先?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AR如* 於 2007-10-23 12:11 AM 發表:
雖然我唔係成日出服務GE人..."'
但係每一次出服務對我黎講都係惡夢..""
除左係學校歌唱比賽哥時係室內又係到睇人出之外..
其他室外哥D都係惡夢...企死+曬死"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



哥 於 2007-10-22 05:28 PM 發表:
我都好耐冇感受過出服務既感覺啦....哈哈
番黎之後我入番16, 同你一齊出服務好冇?
hehe~不過我會點你做野嫁wor lol
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wason 於 2007-10-22 06:54 AM 發表:
去濠江lo返本化學?
課室冇鎖咩,定係班長有鎖匙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



胃仙u 於 2007-10-21 11:53 PM 發表:
化學真係好多野溫~~~
聽日返去再溫過先~
聽日化學測驗要加油!!^^
晚安啦~~努力的班長
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rox_4ever_bu 於 2007-10-21 10:40 PM 發表:
哎"., 今日出服務唔好提了'..
﹏超辛苦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]