♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« June 2021 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 42
累積人氣: 42721
2007 年 10 月 25 日  星期四  


"睡死了., 分類: 未分類

噢'..今天很正'....訓到點幾2點'..

如果唔係為左同瑜出街'...

我都唔會gum早起身'..= =

瑜打黎'..{喂...俾我訓多半個鐘'...}

瑜又打黎..{喂....半個鐘之後我一定起身'..}= =

瑜再打黎'..{.....唔...我起身laa'..}

終於都起身沖涼la'..沖涼戈時差d訓著左....

等左好耐巴屎'....係時候打俾瑜'..

因為次次等唔到巴屎...打俾佢'..巴屎一定到'..

都唔知佢係咪開巴屎公司ga'..= =

{喂'..你到未ar'...我仲未等到巴屎bo'..}

{我到左la'..你快d黎laa'}

都未cut線'...18號就黎la'..= =

一路搭車'...我就係度諗'...

琴日佢話出街'....又冇話幾點'...去bin度行'...係bin度等'..

但係我冇問佢都上左18號'...

我地真係勁'..

哈..唔洗返學行出街真係好威ar''''

我地行行行'...係gum撞到熟人'..

之後去左小泉隔離戈間野度買鍋貼'..

行左返濠江'..去左band室食'..

一開盒'....d人已經飛過黎搶食la'..= =

好好味'...

吹左陣水'..跟蹤狂留低左瑜練習'..

很慘'...之後我回家了'..

訓了'..明天又出街'...

仲要返濠江lo化學tim'..

各位晚安

發表時間:2007-10-26 12:33 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


胃仙u 於 2007-10-26 09:38 PM 發表:
E+ d巴士好流
成日搭車都要等成年~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



瑜.. 於 2007-10-26 12:25 PM 發表:
hoho~~真係咁邪ga~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Amy3399520 於 2007-10-26 01:03 AM 發表:
真係咁邪!!!?
下次我等唔到巴士又要打比佢- 3 -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]