| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| .,童軍步操比賽'..-v- | 分類: 未分類 | 噢'..今朝都係8點半起身'...要叫醒兩隻豬''
但係一隻豬已經起左身laa'...仲話我未訓醒但係又要叫佢起身..= =
一隻豬就唔陪我返集會'...
頂你兩隻死肥豬ar'><
落到樓下'..唔洗五分鐘就到中葡laa'..搵埋Ada'..
入到去d人好勤力le'....係度練練練練練練練練練
坐左陣'..比賽開始la'..
有幾個旅好搞笑'...不過個個都好勁le'...
鳴'...坐gum耐'..放gum耐蚊'...
好彩有TaiTai同我吹水..
好耐未同過TaiTai吹水laa"
今年又係wong傑攞最佳司令員'....
其實我覺得15操得比3好'...= =
不過'...算了
噢"恭喜曬有獲獎ge旅部..
大大健話下年我地又參加'...如果係ge話'..
希望我唔好做操錯戈個laa"哈
完左之後'..又係以五分鐘ge時間返到屋企'..
訓左陣'...Ada打黎話出街'...
之後換左衫就去左幸運閣搵大大健同Ada'..
仲撞到以前幼童軍教我考宗教戈個鄔牧師"
吹左兩句'...同Ada行行行'..
去左澳門廣場'..諗住玩鬼屋ga'...但係好多人'..
噢'...見到米高同zi盈....野...好肉麻ar'.....-v-
之後我地去左觀光塔'''....哈"....玩具反斗城d野好正'
跟住落左下bin玩太鼓'...仲食綿花糖tim'
差不多了'...我地左返返去新馬路食M記'....
食完就返屋企'..
哈哈.,係度睇味分高下'..好搞笑le'
off了'我仲未畫化學'..= =
唉'...聽日又要返學laa'....好掛住童軍生活ar'..
快d有camp去la'...我唔要訓慈青營ar'.....><
各位晚安"
| | 發表時間:2007-10-28 11:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
can=) 於 2007-11-02 03:32 PM 發表:
|
|
|
口水 於 2007-11-01 08:57 PM 發表:
好掛住童軍生活...你而家咪係lo...洗咩掛住...你掛住去camp 炸下....... 返學有好..有5好.../\/\
|
|
|
哥 於 2007-10-30 04:15 PM 發表:
|
|
|
AR如* 於 2007-10-29 11:41 PM 發表:
發現你日日都有童軍... 第一日童軍.. 第二日都係童軍... 再唔係醒多樣比你"" 管樂...
|
|
|
胃仙u 於 2007-10-29 06:39 PM 發表:
|
|