♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 43
累積人氣: 42722
2007 年 10 月 28 日  星期日  


.,童軍步操比賽'..-v- 分類: 未分類

噢'..今朝都係8點半起身'...要叫醒兩隻豬''

但係一隻豬已經起左身laa'...仲話我未訓醒但係又要叫佢起身..= =

一隻豬就唔陪我返集會'...

頂你兩隻死肥豬ar'><

落到樓下'..唔洗五分鐘就到中葡laa'..搵埋Ada'..

入到去d人好勤力le'....係度練練練練練練練練練

坐左陣'..比賽開始la'..

有幾個旅好搞笑'...不過個個都好勁le'...

鳴'...坐gum耐'..放gum耐蚊'...

好彩有TaiTai同我吹水..

好耐未同過TaiTai吹水laa"

今年又係wong傑攞最佳司令員'....

其實我覺得15操得比3好'...= =

不過'...算了

噢"恭喜曬有獲獎ge旅部..

大大健話下年我地又參加'...如果係ge話'..

希望我唔好做操錯戈個laa"哈

完左之後'..又係以五分鐘ge時間返到屋企'..

訓左陣'...Ada打黎話出街'...

之後換左衫就去左幸運閣搵大大健同Ada'..

仲撞到以前幼童軍教我考宗教戈個鄔牧師"

吹左兩句'...同Ada行行行'..

去左澳門廣場'..諗住玩鬼屋ga'...但係好多人'..

噢'...見到米高同zi盈....野...好肉麻ar'.....-v-

之後我地去左觀光塔'''....哈"....玩具反斗城d野好正'

跟住落左下bin玩太鼓'...仲食綿花糖tim'

差不多了'...我地左返返去新馬路食M記'....

食完就返屋企'..

哈哈.,係度睇味分高下'..好搞笑le'

off了'我仲未畫化學'..= =

唉'...聽日又要返學laa'....好掛住童軍生活ar'..

快d有camp去la'...我唔要訓慈青營ar'.....><

各位晚安"

 

發表時間:2007-10-28 11:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


can=) 於 2007-11-02 03:32 PM 發表:
我邊有唔同你番wor -00-
係晏d先番jia'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



口水 於 2007-11-01 08:57 PM 發表:
好掛住童軍生活...你而家咪係lo...洗咩掛住...你掛住去camp 炸下.......
返學有好..有5好.../\/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



哥 於 2007-10-30 04:15 PM 發表:
幾時2兄妹拍住上去下camp?
嘿嘿
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AR如* 於 2007-10-29 11:41 PM 發表:
發現你日日都有童軍...
第一日童軍..
第二日都係童軍...
再唔係醒多樣比你"" 管樂...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



胃仙u 於 2007-10-29 06:39 PM 發表:
你ge生活真係精彩~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rox_4ever_bu 於 2007-10-29 12:57 AM 發表:
你就好nar"..咁開心..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]