| «‹ June 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| Ohh really'? | 分類: 未分類 | 噢'...今日換季laa'..
好興奮ar.,好耐都未著過冬季la'...good'!
好眼訓ar'....出完兩日服務'.....好攰
考完試第一日'..死laa....卷都開始派了"
e'......英文最高分戈個90.5'...我係第二個高分'........90
食屎了'...那該屎的0.5'
辛苦左gum耐'...maths都係唔合格'....58
不過平均分係62"...ok la'...諗住60都好ga na'...仲要多2分bo'..good'..-v-
噢'..晏就去左靚仔ar sir度傾國家大事'..
調位了'...同+欣坐'...離開孜孜了
哈'...跟住氹掂ar sir俾平均分我睇'
呀'...原來本小姐考第三呢'..!good"
仲以為考得唔好'..原來都唔差"
不過我諗...如果我maths唔係62 ge話'....
我應該可以再高名次d'..
下段努力吧'!
放學就去左班長領袖培訓班'..很悶'......
悶到爆'...
之後就歸家了'
給F2 E 的忠告"
別閉上眼睛'
或許能看見更多
當你睜開眼睛的時候-
好了'...看電視了'...
byebye-!
那晚. 你我眼睛沒對上過'
月夜下-
你從我身後走過'
默不作聲的--
| | 發表時間:2007-11-12 09:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
口水 於 2007-11-16 07:19 PM 發表:
英文90分...癲ga???><...我岩岩反轉呀...我英文低到爆燈...但D數就......呵...^^
|
|
|
can=) 於 2007-11-16 07:04 PM 發表:
|
|
|
胃仙u 於 2007-11-15 05:25 PM 發表:
|
|
|
哥 於 2007-11-14 01:55 PM 發表:
|
|
|
哥 於 2007-11-14 01:55 PM 發表:
咁你平均分幾多- -" math得62拉低晒個分都考到第3?? 咁家下濠江d水平真係好打極都有限...... (我唔係踩你) 7,8年前我f1整齊班果時平均分85.7都要考尾3...
|
|