♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« June 2021 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 104
累積人氣: 42783
2007 年 11 月 29 日  星期四  


恭賀肥kei牛一了'.. 分類: 未分類

熱烈慶祝肥kei牛一"...

大個仔la'...最緊要開心'...你個願望'....好難實現個bo'...= =

都係戈句生日快樂laa'

噢'...今朝很慶...他媽的'....

默書得戈92分'....錯左四個字'

錯左兩個應錯ge字我都唔同佢計laa'...

明明戈兩個字我寫arm ge'..佢圏我錯wor'..

冇野ar ma'...死基佬陽'...人代課你代課你扣曬我d分'?

跟住我問菜菜子點解'..仲火'...佢話我寫得樣衰wor'...

=口='

頂'...bin怱樣衰ar'....

後bin ar輝哥戈d甲骨文都有90分la'.....我戈d唔係火星文ar am'...扮到明柳公權la!

真係火火地'...上次佢都已經係gum ga la'....上次仲得88分tim'..

我自問我d字都唔係樣衰ar'...唔係近視ar ma'...hi埋d睇ar笨'!

之後我一直黑起塊面上堂'...佢仲問我咩事wor'...

真係now now地"擺到明唔据la'..仲問'?咬你ar!

放左學之後我禁住ar榮'..幫佢畫左隻錶'!..swatch"

玩左陣就落左去返管樂la'...吹左冇耐佢話出去marching wor'..

好涷'....仲ma左很耐'...

完左之後我地就同肥kei慶祝了'...

喔'...今個月好多人生日'...明天是卓明呢'...= =''....個個輪住黎'..

哈哈'...返到屋企'...很乖巧ge我煮飯呢'..

西利吧'!

完成了'..

{雯的愛心香腸蛋菜抄飯'}

good'..很正

今日我送左自己正ge花俾瑜呢'..

希望佢演出成功la'!

 

 

都看不見你了'

還沒有用得著碰巧這詞語'

 

 

                                                                {雯的愛心香腸蛋菜抄飯'}

    

                                                                        {送給瑜的花}

                            

發表時間:2007-11-29 10:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


CANONriver 於 2007-12-02 03:41 AM 發表:
......愛"雯"說!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



★﹏Roxas 於 2007-11-30 11:03 PM 發表:
{雯的愛心香腸蛋菜抄飯'}  可遠觀而不可[舌]玩已",,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



胃仙u 於 2007-11-30 09:55 PM 發表:
佢都唔知係咪傻ge~~你d字靚到飛起都話你寫得樣衰~
佢真係好now 仲now過now b
你想唔想要番你畫戈隻錶d相~~
如果你想要~就問我啦!!
靚女班長:祝你一日比一日快樂!!^^
良好學生的胃仙u上^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wason 於 2007-11-30 06:59 AM 發表:
那些東西...是誰吃的?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CANONriver 於 2007-11-29 11:08 PM 發表:
甲骨文同柳公權D分都差咁遠...咁都有+!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]