喔'...又過了一年了'..今天是平安夜...
老爸到America去了'...得返我跟老媽'...T.,T..
想必遠在Canadaa的老哥和Americaa的老爸會在這日子擔心我呢'..=v=
今天起床也很晏'..難得的假期maa'..
到了5點幾6點'...我就去濠江搵瑜了'...
返到band室'..我見到K先生係度正緊架好似聖誕車ge野'..
喔...原來佢地今晚拎埋樂器去傳褔音'...好DIY ar'..
冇耐'..我地就走了'
我地行行行'..去左88伴'...哇'..好多屎迪ar'..真正!
行左冇耐'..我地就上左去食野laa'...食完野'..我地又行'..
行到落去下bin'...有個咩christmas party wor'...超多公仔'..
唔知到我出糧戈時仲有冇呢'?
哈'..我買左隻杯ar'...係mini stitch!'..送俾自己ge聖誕禮物'
到左8點幾'...我地走了'...諗住同瑜去新馬路戈bin'...點知佢話要回家了'..
我地行行行'..行行下老媽打俾我'..
佢話佢收12點'..1點幾戈時醫院有個party'..仲有buffet tim'..叫我去完街上山頂搵佢'..
我又唔想咁早上山頂wor'..但係瑜又要返屋企'..
YO'!打俾米大人'!...哈.,咁就叫左米粉大人黎陪我laa'..
我地行左一陣'...11點幾我就打的上頂搵老媽了'..
上到去'...頂'..老媽都未收工'..坐係度食下野咁又等左佢成粒鐘了'..
一到12點'..= =個個輪住sd msg'..部機都爆ar'!
等完又等"等完又等...唔等了'..同佢個同事一齊落左去食buffet'..
很多醫生'..很多護士'..很多鬼佬'...仲有很多野食'..正!
食食下'...真係有d悶'..食到咁上下'...老媽沖完涼落黎了'..
之後我同老媽狂夾野食'..遲少少都冇ar'..
食完都點幾2點la'...我地一bin行'..一bin睇下有冇的屎'..= =
由山頂行到落去葡京'...都係冇'...
行左好耐'.又去左賭場度行左陣'..= =
終於有的屎laa'...
返到屋企成3點'....
老媽返到去10分鐘都唔夠就訓死左la'..= =
喔'..我可愛ge假期就要完laa'..
mini stitch" 瑜'
