| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| ''那是我'- | 分類: 未分類 | 今日開始要用password la'
知道我password ge朋友'..證明左你中獎la'..係我心目中都幾鬼有份量'!
所以'..唔好得閒冇事屎忽痕咁'俾左我個password俾人'ok?
我知一定會有人問點解'.,..我只係可以同你講'..
我想打blog'
打俾陳嘉雯睇'
係呢幾日黎'..我學識左一樣野'...
學識左只要努力'唔會有人睇你唔起'
我會俾心機'我會努力'..我會俾所有睇唔起我ge人知道'
係ar'..呢個就係陳嘉雯'
我唔係靠拉關係上位'
我要俾你地知道'..我有我ge能力'
我亦都要俾妳知道'..我雖然比你慢起步',.....但係我有信心'..我一定會追到妳'
我要證明俾你地睇'..
我做ge每一樣野'..
全部都係我自己親手得返黎'
| | 發表時間:2008-03-02 10:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
翻版hotmail 於 2008-03-28 08:35 PM 發表:
現在Password都不外如是 (如果因呢句話又加返Password咁我收返啊)
|
|
|
YO(笑) I'm the second.(請無視語法上的錯誤) 嘛嘛~我知道GE,, 打BLOG時候- 3 - 因為知道有好多人睇.. 都會顧住顧住咁... 打比自己睇GE先係心底話(笑) 加油吧,, 我知你得架喎(笑)
|
|
|
RiTa維他{艷遇!] 於 2008-03-06 07:05 PM 發表:
那我不是很重要嗎?? 我是第一個le~~
|
|