♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« July 2019 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 11
累積人氣: 43002
2008 年 4 月 20 日  星期日  


正野' 分類: 未分類

哈'..你地個個傻豬'..= =

以為下BIN戈篇野係小說'...-v-'..雖然我都知我語文水平唔差'...

但係'..呢篇係我朗誦比賽份誦材黎ga'..你地估我睇小說睇上腦咩'....-v-

俾郭大俠點相了'..真係幾長'....不過我中意"

 

[1] 傳給 10 個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,否則,今生今世孤獨終老

     明白了'

今晚六合彩中獎號碼'

No.1:  郭艷瑜大俠'

No.2:  Amy Lee'

No.3:  丹尼爾'

No.4:  suki'

No.5:  canny'

No.6:  雞精'

No.7:  wilson威'

No.8:  Ray'

No.9:  Joe'

特別號碼係:  肥k'
 

你覺得1如何:  我第日個仔個契媽'-v-..11年ge好朋友'
你覺得2如何:  都係我咁多年黎ge好朋友'同是Amy'-v-
你覺得3如何:  Canada's best friend' from Venezuela'
你覺得4如何:  小音同學係知己'
你覺得5如何:  好照我ge一個童軍'..雖然懶左小小'
你覺得6如何:  住係黑山ge老妖'成日同我一齊返學'..好高'..但係好肥'= =
你覺得7如何:  成日恰我'met我'捽我'潤我'..但係六日北京都好照顧我'

你覺得8如何:  成日幫我'..我諗佢應該係位盡責ge班長'
你覺得9如何:  傻佬一名'..但係好傾得'
你覺得10如何:瑪雅同胞'
 

( 一 ) 問卷大調查
1 : 傳給你的人是誰?               郭大俠'
2 : 他是你寶貝嗎?                  係ga'..係珍寶..................珠'
3 : 認識他多久?           
         11年了'
4 : 他正、還是醜、還是帥?       正'
5 : 對他說一句話?                  我永遠在你背後,,鼓勵你,,支持你,,分擔你....
( 二 ) 麻吉
1 : 說出你最好的朋友?            郭大俠lor'..= =
2 : 你的寶貝很多個嗎?            都幾多ga'..有士多啤利味la'..可樂味'..蘋果味'..檸檬味'.........

3 : 你朋友有同性戀嗎?            有..好多'
4 : 會不會討厭同性戀?            唔會'...因為同性戀唔係人妖'
5 : 妳會喜歡上好朋友嗎?         會'..不過我性取向冇問題'

( 三 ) 感情
1 : 你有情人嗎 ?                    No'
2 : 覺得最浪漫的地方?             Victoria個beach'

3 : 你曾經親過你情人嗎?           ever lor'
4 : 對情人說過最甜蜜的一句話?   break up la'..

( 四 ) 飲食

1 : 你最愛吃的食物?             好多'..木棣布顛係第一位'
2 : 你最愛喝的飲料?             柑香'
3 : 喜歡麥當勞這個地方麻?     有美容功效我仲喜歡'

4 : 愛吃烤肉嗎?                  還可以'肉類我都喜歡'
5 : 愛吃火鍋嗎?                  中意'..但係唔中意清湯湯底'
( 五 ) 興趣
1 : 喜歡啥運動?                  我玩過籃球la'..跳遠la'..壘球la'..短跑'....
2 : 接上題 、為啥喜歡?          唔知'..樣樣都係半桶水'..唔係最好'..但係唔差'

3 : 最愛跟誰一起運動?          中意運動ge人'
4 : 你最喜歡做的事?             同屎迪仔訓教'

5 : 喜歡跑步嗎?                  都幾'
(六)雜七雜八
1 : 最愛的節目?                    訓教'
2 : 接上題 、為啥喜歡?            因為好幸福'
3 : 及時通幾號?                    我好now'..得手提'..冇及時通'
4 : 最愛誰?                         屎迪仔'

5 : 你是男的、還是女?           叫屎迪仔話你知'
6 : 有老公嗎?                       有..屎迪仔'
7 : 有老婆嗎?                       有..屎迪婆' 
8 : 天塌了怎麼辦?                  攬住你死'
9 : 戀愛感覺好嗎?                  俾到幸福咪好lor'
10 : 鞋子穿幾號?                   36

11 : 最愛的明星?                   屎迪仔同S.H.E'
12 : 最愛的場所?                   有屎迪仔ge床' 

13 : 喜歡哪個牌子的什麼東西?    屎迪牌'
14 : 肯德基爺爺幾多歲?            我幫你打181問下'
15 : 喜歡菜市場嗎?                 唔中意魚腥味'

17 : 都跟誰逛街?                    郭大俠'
18 : 都跟誰拍貼?                    郭大俠too'
19: 推薦一個逛街去處?             我屋企'
20: 你現在幾歲阿?                  14'
21 : 現在幾點?                       10:22
22 : 想睡嗎?                          好想'
23 : 今天有見到誰?                  冚家'..童軍d人'..郭大俠...仲有屎迪仔'
24 : 會不會討厭傳給你問卷的人?   唔會'..因為好好玩'
25 : 這個問卷很多嗎?                ok la'..但係好冇聊lor唔該'
26 : 鼠年有什麼願望?                對眼健健康康'..因為今日去驗眼'..驗到有散光'= =

27 : 高中想讀哪?                     唔想讀濠江'

28 : 有沒有暗戀對象?                      冇
29 : 會聽你說心事的(baby)是誰?        郭大俠..水魚同小音同學'
30 : 支持你的(baby)是誰?                提子味的'
31 : 你認識的人中、誰最正?              of course 係 stitch la'

32 : 你認識的人中、誰最美?              stitch again'
33 : 想跟哪個明星發生關係?              stitch'..生一堆屎迪'

34 : 哪一個國家?                           你講野有冇point '?
35 : 想生混血兒嗎?                         好想'

 

      答到我頭都暈'..= =

發表時間:2008-04-20 10:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


AR如* 於 2008-05-01 11:31 PM 發表:
....我是不會寫的...(請別毆)
Because I am a water & lazy fish, you know!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jy10357 於 2008-04-26 03:03 PM 發表:
點解個個都玩呢個既.....
山菜都叫我玩呢個...
叫我SD落自己個BLOG到.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



K 於 2008-04-23 11:52 PM 發表:
O - GOD- MAN- 連中3元 - 首先係 山* 跟住係 瑜* 之後到 雯大人 -口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FWL 於 2008-04-22 09:56 PM 發表:
haha,,你真係傻de,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pear123 於 2008-04-22 08:41 PM 發表:
'' 你講野都好多錯wo''
no.1:我住係澳門''
no.2:唔係我高''係你矮'
no.3:唔夠你肥!!
哈哈哈哈哈'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KLIMAN 於 2008-04-20 11:59 PM 發表:
我...就這樣簡單? '
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



〥〤 緣.°﹏ 於 2008-04-20 11:15 PM 發表:
好正囉個問卷大調查
- -不過你回答佢仲正..哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wilsoniao 於 2008-04-20 10:58 PM 發表:
wa!...又真系幾照顧你ga...我又...哈哈!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]