| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 正野' | 分類: 未分類 | 哈'..你地個個傻豬'..= =
以為下BIN戈篇野係小說'...-v-'..雖然我都知我語文水平唔差'...
但係'..呢篇係我朗誦比賽份誦材黎ga'..你地估我睇小說睇上腦咩'....-v-
俾郭大俠點相了'..真係幾長'....不過我中意"
[1] 傳給 10 個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,否則,今生今世孤獨終老
明白了'
今晚六合彩中獎號碼'
No.1: 郭艷瑜大俠'
No.2: Amy Lee'
No.3: 丹尼爾'
No.4: suki'
No.5: canny'
No.6: 雞精'
No.7: wilson威'
No.8: Ray'
No.9: Joe'
特別號碼係: 肥k'
你覺得1如何: 我第日個仔個契媽'-v-..11年ge好朋友'
你覺得2如何: 都係我咁多年黎ge好朋友'同是Amy'-v-
你覺得3如何: Canada's best friend' from Venezuela'
你覺得4如何: 小音同學係知己'
你覺得5如何: 好照我ge一個童軍'..雖然懶左小小'
你覺得6如何: 住係黑山ge老妖'成日同我一齊返學'..好高'..但係好肥'= =
你覺得7如何: 成日恰我'met我'捽我'潤我'..但係六日北京都好照顧我'
你覺得8如何: 成日幫我'..我諗佢應該係位盡責ge班長'
你覺得9如何: 傻佬一名'..但係好傾得'
你覺得10如何:瑪雅同胞'
( 一 ) 問卷大調查
1 : 傳給你的人是誰? 郭大俠'
2 : 他是你寶貝嗎? 係ga'..係珍寶..................珠'
3 : 認識他多久? 11年了'
4 : 他正、還是醜、還是帥? 正'
5 : 對他說一句話? 我永遠在你背後,,鼓勵你,,支持你,,分擔你....
( 二 ) 麻吉
1 : 說出你最好的朋友? 郭大俠lor'..= =
2 : 你的寶貝很多個嗎? 都幾多ga'..有士多啤利味la'..可樂味'..蘋果味'..檸檬味'.........
3 : 你朋友有同性戀嗎? 有..好多'
4 : 會不會討厭同性戀? 唔會'...因為同性戀唔係人妖'
5 : 妳會喜歡上好朋友嗎? 會'..不過我性取向冇問題'
( 三 ) 感情
1 : 你有情人嗎 ? No'
2 : 覺得最浪漫的地方? Victoria個beach'
3 : 你曾經親過你情人嗎? ever lor'
4 : 對情人說過最甜蜜的一句話? break up la'..
( 四 ) 飲食
1 : 你最愛吃的食物? 好多'..木棣布顛係第一位'
2 : 你最愛喝的飲料? 柑香'
3 : 喜歡麥當勞這個地方麻? 有美容功效我仲喜歡'
4 : 愛吃烤肉嗎? 還可以'肉類我都喜歡'
5 : 愛吃火鍋嗎? 中意'..但係唔中意清湯湯底'
( 五 ) 興趣
1 : 喜歡啥運動? 我玩過籃球la'..跳遠la'..壘球la'..短跑'....
2 : 接上題 、為啥喜歡? 唔知'..樣樣都係半桶水'..唔係最好'..但係唔差'
3 : 最愛跟誰一起運動? 中意運動ge人'
4 : 你最喜歡做的事? 同屎迪仔訓教'
5 : 喜歡跑步嗎? 都幾'
(六)雜七雜八
1 : 最愛的節目? 訓教'
2 : 接上題 、為啥喜歡? 因為好幸福'
3 : 及時通幾號? 我好now'..得手提'..冇及時通'
4 : 最愛誰? 屎迪仔'
5 : 你是男的、還是女? 叫屎迪仔話你知'
6 : 有老公嗎? 有..屎迪仔'
7 : 有老婆嗎? 有..屎迪婆'
8 : 天塌了怎麼辦? 攬住你死'
9 : 戀愛感覺好嗎? 俾到幸福咪好lor'
10 : 鞋子穿幾號? 36
11 : 最愛的明星? 屎迪仔同S.H.E'
12 : 最愛的場所? 有屎迪仔ge床'
13 : 喜歡哪個牌子的什麼東西? 屎迪牌'
14 : 肯德基爺爺幾多歲? 我幫你打181問下'
15 : 喜歡菜市場嗎? 唔中意魚腥味'
17 : 都跟誰逛街? 郭大俠'
18 : 都跟誰拍貼? 郭大俠too'
19: 推薦一個逛街去處? 我屋企'
20: 你現在幾歲阿? 14'
21 : 現在幾點? 10:22
22 : 想睡嗎? 好想'
23 : 今天有見到誰? 冚家'..童軍d人'..郭大俠...仲有屎迪仔'
24 : 會不會討厭傳給你問卷的人? 唔會'..因為好好玩'
25 : 這個問卷很多嗎? ok la'..但係好冇聊lor唔該'
26 : 鼠年有什麼願望? 對眼健健康康'..因為今日去驗眼'..驗到有散光'= =
27 : 高中想讀哪? 唔想讀濠江'
28 : 有沒有暗戀對象? 冇
29 : 會聽你說心事的(baby)是誰? 郭大俠..水魚同小音同學'
30 : 支持你的(baby)是誰? 提子味的'
31 : 你認識的人中、誰最正? of course 係 stitch la'
32 : 你認識的人中、誰最美? stitch again'
33 : 想跟哪個明星發生關係? stitch'..生一堆屎迪'
34 : 哪一個國家? 你講野有冇point '?
35 : 想生混血兒嗎? 好想'
答到我頭都暈'..= =
| | 發表時間:2008-04-20 10:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
AR如* 於 2008-05-01 11:31 PM 發表:
....我是不會寫的...(請別毆) Because I am a water & lazy fish, you know!?
|
|
|
點解個個都玩呢個既..... 山菜都叫我玩呢個... 叫我SD落自己個BLOG到.....
|
|
|
K 於 2008-04-23 11:52 PM 發表:
O - GOD- MAN- 連中3元 - 首先係 山* 跟住係 瑜* 之後到 雯大人 -口-
|
|
|
FWL 於 2008-04-22 09:56 PM 發表:
haha,,你真係傻de,
|
|
|
'' 你講野都好多錯wo'' no.1:我住係澳門'' no.2:唔係我高''係你矮' no.3:唔夠你肥!! 哈哈哈哈哈'''
|
|
|
KLIMAN 於 2008-04-20 11:59 PM 發表:
我...就這樣簡單? '
|
|
|
〥〤 緣.°﹏ 於 2008-04-20 11:15 PM 發表:
好正囉個問卷大調查 - -不過你回答佢仲正..哈哈
|
|
|
wa!...又真系幾照顧你ga...我又...哈哈!!!
|
|