| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 恭喜我演講成功' | 分類: 未分類 | 呀'..準備左幾個禮拜'..都係等今日ja'
今日就以班長ge身分'..同各位親愛ge同學主持一堂班總結'
講真'..昌昌話睇我唔怯場'..其實我都幾驚'...
語冇倫次咁老作左好多份講稿冇ge野'..= =
不過'..正體黎講都算唔錯'..
比到feel..同搞到get'
最尾小組討論分組亂左少少'..
但係勝在有氣氛'..
d最佳表現同益力多有唔少功勞'
同ar sir傾左陣計'..問起佢個bb女叫咩名'..
好正'..冇得頂'..我覺得好有feel'..
鄭子悠'
真係有feel'..好浪漫ar覺得佢個名'..yo左'
晏就返到屋企'..佢老未'..熱到喊'..好想喊'...
好q熱ar....最唔中意行漁翁街戈條斜路'....特別係風和日麗ge時候'...
真係好攞命'...= =
3點幾就同左維他出街'...
好悶'..最後睇中左條褲'..好中意'..
但係要著背心sin靚'...
返到屋企就同屋企人談論再見肉'..
救命'..可唔可以瘦返少少'?.....
我想著背心同吊帶ar'..比個機會我la'..= =
今個夏天'..我決定瘦身'..
我要同再見肉講再見'
再見'..
別在妳位置親手留下污點'
正等著妳親口對我說'
| | 發表時間:2008-05-11 12:14 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
AR如* 於 2008-05-24 03:46 PM 發表:
啊...我上年都有講過.... 俺怯了(汗)
子悠呢個名真係幾好聽(笑)
|
|
|
JOE''' 於 2008-05-20 10:38 PM 發表:
KAKA.." 祝你向風和日麗ge 夏天消滅 你d 再見肉na^^
|
|
|
mio33 於 2008-05-13 12:43 AM 發表:
first ......恭喜 Karmen Chen
風和日麗雖熱...但正是減肥最好之時 肉想穿中褲背心出街..請必左風和日麗之時減肥!
|
|
|
snowH 於 2008-05-12 09:40 AM 發表:
你講得真係好好bo@.@.. 今個夏天'..我也決定瘦身'..!
|
|
|
snowH 於 2008-05-12 09:39 AM 發表:
你講得真係好好bo@.@.. 今個夏天'..我也決定瘦身'..!
|
|
|
KLIMAN 於 2008-05-11 12:58 PM 發表:
恭喜恭喜! 你以經是世界最美的'' 再美下的話.連太陽也比你俘虜了
|
|
|
胃仙u 於 2008-05-11 03:56 AM 發表:
恭喜你~~ 呀sir 個女個名真係好聽~~ 祝你減肥成功!!
|
|