| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 喜悅- | 分類: 未分類 | 哈' 今日真係好開心'..勁開心' 超級開心'
事關等咁耐'..都係等今日'..對我所付出ge努力'..有一個肯定'
今日真係好忙'..冇上班總結'..去左睇話劇'..= =
哈哈'..好q搞笑'...
{超緊張喔!,,超多美眉耶!...杰倫你也來了'..e?呀妹你也在喔?}<<<超搞gag對白'
返到學校'..即刻換返套整齊dge校服'..梳返個靚頭'...
點知'..o my god'..冇lo參賽證'...好彩屋企人黎支持'..順手lo埋俾我'..
入到禮堂..好緊張'...好似比賽咁'...
因為'我唔單只代表濠江中學'..代表ge係我自己'
辛苦左咁耐'..
明白到勤力係有成果ga'..
好開心'...第一個叫我上到台lo獎''..因為最高分'
企左上去唔想返落黎'
呢d唔係叫曬命'唔係懶屎勁.."呢d係個人榮耀'
能夠突破自己'..真係要多謝栽培我ge老師'
俾鼓勵我ge人'
幾辛苦'都值得'-v-
希望下年能夠再接再厲'..
多謝戈日有份出席ge家人同朋友'
俾大家睇一睇精華'-v-





| | 發表時間:2008-05-25 06:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Kitt' 於 2008-06-01 02:35 PM 發表:
車-3- 你都攞慣ga啦 but anyway,congratulate for you,dear
|
|
|
= =個杯又幾令wo...... 我超緊張呀...超多妹妹耶- - 我最近練緊我既廣東話- - 帶上我最新既廣東話歌... 【終極愛戰士】
|
|
|
胃仙u 於 2008-05-31 10:51 PM 發表:
真係勁!!值得恭喜^^ 下年要再努力呀!!!
|
|
|
JOE''' 於 2008-05-31 10:40 PM 發表:
噢" 巴滋弊啦你..-v-" 你d 咁ge喜悅我細細過就厭倦了^^
|
|