| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| ha'..My dear Summer vacation is cominggg'@v@ | 分類: 未分類 | 而家ge時間係'..3點幾'
我都唔想咁早起身'..= =
事關琴日同左cann去顛'...加上考完試'..唔訓佢幾日幾夜都對唔住我自己'@@
呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈'
琴日終於都考完個屎fuc試la'..
開心到死左'
唉'..不過數學'...
我覺得應該唔合格ga la'..睇下有幾多分ga je'..
不過'..呀哈哈哈哈'我拉埋前三段'..就算我lo勁低分都唔會唔合格'!
唉'!終於都考完la'..成個人散曬'
科科都好easy'..我對自己都幾有信心ge'..
今段都唔知考第幾'...會唔會玩滑梯?
唔知'..是鬼但了'-v-
我親愛ge暑假又黎la'...
琴日同fd去左報學小提琴'-v-,,,我不嬲都覺得佢d音色好好'..
其實我想學好耐ga la'..一直都未有時間'..
同埋我又係琵琶同佢之間掙扎緊'
哈'..最尾都係簡左樣狠學ge'-v-
今年暑假真係冇野做'..又冇報遊學bor'..= =
我目前知道ge活動係'...
減肥'..學小提琴'..同Rita煲碟'..同can去街'..童軍去camp'..................好似都冇了'..
比起上年又去北京'...又去加拿大'.....
今年'..................好撚空虛'...........= =
暑假又黎la'...
都唔知興奮好定愁水好'
oh shit'
| | 發表時間:2008-06-22 04:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
胃仙u 於 2008-06-22 10:32 PM 發表:
我淨係知暑假好悶!!!
|
|
|
L13147 於 2008-06-22 10:25 PM 發表:
..cmm'' thx光臨MY BLOG''^^
|
|
|
snowh 於 2008-06-22 05:13 PM 發表:
3點几.你几點ZZZZZ嫁
|
|