♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« July 2019 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 26
累積人氣: 42465
2008 年 6 月 26 日  星期四  


Oh Shit'..肉隨針板上' 分類: 未分類

唉'..= =

唉'..= =

唉'.........= =

今朝神早就起左身la'..

因為'..今日要做咩牙科保健'..例行檢查'..即係'..........

睇牙醫'!

呀'...好驚呀'..T.,T'

入到去'...戈個醫生載住個口罩'..得返對眼係度望住我.....仲驚'@@

戈個老護士就帶我坐係張手術凳度'...

隨住張凳慢慢陏'..跟住又開左盞大頭燈.....個種感覺'.....

好似生仔咁'

不過個老護士超好人'..係咁同我傾計'..

又捉住我隻手叫我唔洗驚'...

跟住個醫生睇完la..佢話'...

我d牙都幾健康'...話咩要同我做個保護膜個d wor'..= =

我就係咁'...訓左係度'..好似肉隨針板上咁任人宰割'-v-

戈陣時'..我諗我d表情應該幾豐富'..如果唔係個醫生都唔會時不時望住我陰陰嘴咁笑'...

隔左一陣'...佢終於放過我了'..= =

不過佢話'...同我做左下bin'..等到8月幾再做上bin'.....

-口-'...唔係fa'...又黎'?

返到屋企坐左陣'..

就出街la'...因為約左米粉去睇'加士伯王子'

點知出左去冇耐...佢話佢老母唔俾佢出門口'...= =

頂......跟住即刻打俾家樂'..我記得佢未睇'..

好彩佢救到我'...yo'

其實套野唔差'..

但係最唔抵就係最尾王子俾呀蘇珊女皇咀左啖'...= =

頂'...超唔抵lor'..王子咁令仔'.....-v-

王子呀王子'!

 

 

 

發表時間:2008-06-27 02:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


a12353090 於 2008-06-29 01:23 PM 發表:
n耐矛黎及你個日記'
加番好友先' 嘻!
cm喔!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wythe890 於 2008-06-29 08:19 AM 發表:
ok好睇
全部有吾知7集定8集
全部都吾同故事
超正的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ball125 於 2008-06-29 02:36 AM 發表:
CMCM''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aR_wEnG 於 2008-06-29 01:11 AM 發表:
我都睇j0r la'
ok ah套戲"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Roxas 於 2008-06-29 01:09 AM 發表:
誇張- -"...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



snowH 於 2008-06-29 12:15 AM 發表:
..,,,王子真係唔好睇,..y你地會睇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal_i 於 2008-06-28 10:39 PM 發表:
-*c0mment"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wason 於 2008-06-28 09:27 PM 發表:
點解會用生仔黎做比喻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KICO0807 於 2008-06-28 04:34 PM 發表:
Cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SaITong 於 2008-06-28 07:53 AM 發表:
我都有去睇;
c0mmet;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]