♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« July 2019 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 28
累積人氣: 42467
2008 年 6 月 28 日  星期六  


哈哈'..開心屎了' 分類: 未分類

woo'...今日好早起身呀'..= =..

琴晚又訓得唔好'...碌黎碌去'....

哈'..返到去'..大家都冇咩點變'

一入門口就聽到gigi把聲'..{班長'..我好掛住你呀'!}

哈'..我都幾掛你地'

坐多兩坐'..跟住就死左出去同老友們吹水'..

吹吹下'..我見到靚仔ar sir望住我'...叫我過去搵佢'...

跟住佢話'..

{班長呀'..你8點9落去禮堂門口lo全學年第一名呀'}

哇'....

超興奮'..但係興奮ge原因唔係lo第一名'..唔係有獎學金lor'....而係'...........

Maths pass左'...XDDD'

嚇死我'...仲以為要補考'..= ='....今次真係要多謝教我Maths ge同學'

多謝!'

係何賢堂坐左半粒幾鐘'...涷到我暈'...@@

哈'..上到台望住下bin'...超多個屎忽鬼係度引我笑'...-v-

好了'....初三再努力la'

上到去'...哈'...呀sir特登等埋我sin派野'

個個野都叫我請食飯'..= ='..唔係應該你地獎勵我咩'...

根住就派成績表la'...咩咩獎呀'..戈d

我同Kathy lo左二等學行'..-v-

哈'..記左39個優點'...真係一個乖學生呀'

同埋有160蚊文具coupon'..

仲有ar sir今段獎現金'..雖然唔多'...= =

放學戈時ar sir話可以走'..可以留低'...

原來佢叫左野食'..開大食會'..

跟住我地就勁影相'...

勁食野'..勁搞gag'

哈'...終於都散band了'..

大家臨走之前都清潔左我地坐左一年ge班房'

我移好左最後一次講台'...

熄左最後一次燈'

關左最後一次門'

聽到最後一次人地叫我'..

{班長'..再見!}

哈'...再見'....初三再見'

 

p.s':同學'..遲d d相會po上相簿'..自己睇la'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-06-28 06:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


snowh 於 2008-07-01 12:21 AM 發表:
暑假記得同我地聚一聚啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OLemon 於 2008-06-30 10:39 PM 發表:
Haa!鄭sir超靚仔''
佢超好人呀~~ :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KIDSENG 於 2008-06-30 08:10 PM 發表:
屎忽鬼...不要忘記我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aR_wEnG 於 2008-06-30 04:19 PM 發表:
影j0r几多相w0r'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WING718 於 2008-06-30 01:48 PM 發表:
cOmment=)
直升真好_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



C TOU 於 2008-06-30 11:49 AM 發表:
咁你幾時請我食飯先*v*?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TIGER123 於 2008-06-30 05:01 AM 發表:
利害._.
Keep On !"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kinggordon 於 2008-06-30 01:53 AM 發表:
我都以為自己要補數ga"....好彩最尾都係直升~"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Manzii 於 2008-06-30 01:21 AM 發表:
=3='sister好勁呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bb66613079 於 2008-06-29 10:28 PM 發表:
呵呵- -
有"緣"自能相見!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]