| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 哈哈'..開心屎了' | 分類: 未分類 | woo'...今日好早起身呀'..= =..
琴晚又訓得唔好'...碌黎碌去'....
哈'..返到去'..大家都冇咩點變'
一入門口就聽到gigi把聲'..{班長'..我好掛住你呀'!}
哈'..我都幾掛你地'
坐多兩坐'..跟住就死左出去同老友們吹水'..
吹吹下'..我見到靚仔ar sir望住我'...叫我過去搵佢'...
跟住佢話'..
{班長呀'..你8點9落去禮堂門口lo全學年第一名呀'}
哇'....
超興奮'..但係興奮ge原因唔係lo第一名'..唔係有獎學金lor'....而係'...........
Maths pass左'...XDDD'
嚇死我'...仲以為要補考'..= ='....今次真係要多謝教我Maths ge同學'
多謝!'
係何賢堂坐左半粒幾鐘'...涷到我暈'...@@
哈'..上到台望住下bin'...超多個屎忽鬼係度引我笑'...-v-
好了'....初三再努力la'
上到去'...哈'...呀sir特登等埋我sin派野'
個個野都叫我請食飯'..= ='..唔係應該你地獎勵我咩'...
根住就派成績表la'...咩咩獎呀'..戈d
我同Kathy lo左二等學行'..-v-
哈'..記左39個優點'...真係一個乖學生呀'
同埋有160蚊文具coupon'..
仲有ar sir今段獎現金'..雖然唔多'...= =
放學戈時ar sir話可以走'..可以留低'...
原來佢叫左野食'..開大食會'..
跟住我地就勁影相'...
勁食野'..勁搞gag'
哈'...終於都散band了'..
大家臨走之前都清潔左我地坐左一年ge班房'
我移好左最後一次講台'...
熄左最後一次燈'
關左最後一次門'
聽到最後一次人地叫我'..
{班長'..再見!}
哈'...再見'....初三再見'
p.s':同學'..遲d d相會po上相簿'..自己睇la'






 
| | 發表時間:2008-06-28 06:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
snowh 於 2008-07-01 12:21 AM 發表:
暑假記得同我地聚一聚啊
|
|
|
OLemon 於 2008-06-30 10:39 PM 發表:
Haa!鄭sir超靚仔'' 佢超好人呀~~ :)
|
|
|
C TOU 於 2008-06-30 11:49 AM 發表:
咁你幾時請我食飯先*v*?
|
|
|
我都以為自己要補數ga"....好彩最尾都係直升~"
|
|
|
Manzii 於 2008-06-30 01:21 AM 發表:
=3='sister好勁呀!
|
|