2011 年 1 月 21 日  星期五   晴天


2011-01-21 分類: 未分類

HI,親愛的日記/朋友。

過左2星期既酷刑exam,
好辛苦。依家終於可以攤抖下:D

其實好想講自己既近況俾你地聽,
但真系冇乜時間可以搵你地,同你地講:(

其實我讀呢間野之後,
同屋企人關係好左好多:D
因為成日都有好多時間陪屋企人。
仲肥左好多,仲有我剪左短頭髮:$:$
我就黎18好緊張:@:@:@:@:@:@:@:@

我成日都好掛住你地,
得閒SMS我喇老友們:D