HI,親愛的日記/朋友。
過左2星期既酷刑exam, 好辛苦。依家終於可以攤抖下:D
其實好想講自己既近況俾你地聽, 但真系冇乜時間可以搵你地,同你地講:( 其實我讀呢間野之後, 同屋企人關係好左好多:D 因為成日都有好多時間陪屋企人。 仲肥左好多,仲有我剪左短頭髮:$:$ 我就黎18好緊張:@:@:@:@:@:@:@:@
我成日都好掛住你地, 得閒SMS我喇老友們:D