╳╮獨愛準基╭↗
╳╮本人係十分愛準基Ge╭↗
2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


。||█ ×…我不該纏你 __ 對不起▂°↙ 分類: 未分類

HAHA

 有咁多FRIENDS支持係唔同D  GE

咁快就可以忘記"你"

 真係好開心

_ˇo 若愛情是毒藥 .. 我已經是患上絕症/\/|\*((█

但係

有FRIENDS  LI一種解藥"

 就唔洗咁辛苦LA

 WAKAKA"

準基

﹣*腦中’的記憶【︴全是你_〞

사랑해요 이준기
 
本人"獨愛準基"
 
以後再不胡思亂想
 BY:B小姐
 
 
 





訪客留言 (返回 KARY801 的日誌)


OwEn= =@ 於 2007-05-09 09:33 PM 發表:
愛情又是毒藥又是後遺症= = 愛左失去仲慘過未愛到呢.. = =" (個人意見
忘記自己like的人..根本無可能 只是看你放唔放得開ja..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar
 有fd就得la
Posted at 2007-05-09 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]