HAHA
好開心AR"
今日寄左封左封信去韓國"
HAHA
THIS FOR MY LOVER"JUNKI"
我對"準基"先可以做得出LI D野
對住你
我真係咩都做唔出
*° `天天見著你+* ˙°
||.﹡我已很開心。*,;
但係問題係
我已經唔再"愛"你LA
((*本小姐//今日要忘記你>>+永不再想你)!
唔知我做唔做得到呢"?
我都希望我得AR"
不過"有FRIENDS就得LA"
"JOHN JOHN"
你都係AR
唔好為左LI D野喊LA"
值唔值得AR"?
我話過除左"準基"之外
我唔會再為任何一個"
賤男" 而流下一滴眼淚"
因為"已經唔值得LA"
仲有AR"我唔會比任何人係我面前話"準基"嫁"
我真係會打人嫁"FRIENDS都係咁話牙"
◈ζ|||好累了,,真的很累★〞′
HAHA
本人今生都係╳╮獨愛準基╭↗
WAKAKA
每當我唔開心
除左FRIENDS GE開解
都係得"準基"可以救到我JA"
睇到佢D相
就會不自然咁開心番
仲有一種好"幸福"ge感覺
LI種感覺都係得"準基"可以比到我嫁JA"
KAKA
★×°難道要你親口說出、''
*×°*"╴才能廿心地放棄___★°°]
HAHA
唔值得LO
"時間"
都只可以用係"準基"身上嫁JA"
睇佢D相都夠LA"
唔洗再要其他GE野LU"
WAKAKA'
BY:B小姐"
|