╳╮獨愛準基╭↗
╳╮本人係十分愛準基Ge╭↗
2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


 ㄖ﹏°也許我只是你的『玩具」|[`★ 分類: 未分類

HAHA

 好開心AR"

 今日寄左封左封信去韓國"

 HAHA

 THIS FOR MY LOVER"JUNKI"

 我對"準基"先可以做得出LI D野

 對住你

 我真係咩都做唔出

 *° `天天見著你+* ˙° 

    ||.﹡我已很開心。*,;

 但係問題係

我已經唔再"愛"你LA

 ((*本小姐//今日要忘記你>>+永不再想你)!

  唔知我做唔做得到呢"?

 我都希望我得AR"

不過"有FRIENDS就得LA"

 "JOHN JOHN"

 你都係AR

 唔好為左LI D野喊LA"

 值唔值得AR"?
 我話過除左"準基"之外

 我唔會再為任何一個"

賤男" 而流下一滴眼淚"
 因為"已經唔值得LA"

 仲有AR"我唔會比任何人係我面前話"準基"嫁"

我真係會打人嫁"FRIENDS都係咁話牙"

◈ζ|||好累了,,真的很累★〞′

HAHA

本人今生都係╳╮獨愛準基╭↗

 WAKAKA

 每當我唔開心

 除左FRIENDS  GE開解

 都係得"準基"可以救到我JA"
 睇到佢D相

 就會不自然咁開心番

仲有一種好"幸福"ge感覺

LI種感覺都係得"準基"可以比到我嫁JA"

 KAKA


★×°難道要你親口說出、''
 
   *×°*"╴才能廿心地放棄___★°°]

 HAHA

 唔值得LO

 "時間"
都只可以用係"準基"身上嫁JA"

 睇佢D相都夠LA"

唔洗再要其他GE野LU"

 WAKAKA'

BY:B小姐"

 






訪客留言 (返回 KARY801 的日誌)


Janetta 於 2007-05-08 10:04 PM 發表:
好一個準基!!!
勁ar~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係la"
 準基wo
 我的愛人
 
Posted at 2007-05-09 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OwEn= =@ 於 2007-05-08 09:39 PM 發表:
=0= 寄左封信 =0=
寄左比準基= ?! = 希望收到la..
何必整天放在心上呢~.. 做人向前看嘛.. (好老套= = 愛情要時間的沖淡 2年啦 她走左2年 我都還記她 愛情 一個字 煩
但我個頭.. 唔作媽子一大筆我唔姓黎 or 劉 kao! 極像賭場風云個黃宗x咁個頭 = .= 看到請大家唔好看我超過3秒..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar
 希望佢收到la"
 kaka
 你ar"
 開心d la
 我地一齊加油ar
 
Posted at 2007-05-09 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]