╳╮獨愛準基╭↗
╳╮本人係十分愛準基Ge╭↗
2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


**|]┌×°心情ˇ s感覺﹢*"]]┐ 分類: 未分類

WA"

好開心AR

 我終於買左準基隻"MY JUN MY STYLE"LA

 好正AR

145蚊JA

 好底AR

 不過衰在佢冇POSTER送LA

好想要佢張POSTER AR

如果遲D有POSTER送GE

我諗我會買多一隻

WAKAKA

 **`浪漫"[]`_ _ _

BY:B小姐






訪客留言 (返回 KARY801 的日誌)


Ray 於 2007-05-10 10:44 PM 發表:
支持~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx你ar
 
Posted at 2007-05-11 01:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



乂囝囝﹏文乂 於 2007-05-10 10:02 PM 發表:
準基狂....

你愛準基愛到變左魔......

不過佢又真係好令仔!!!

kaka!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha
 梗係la
 我最愛就係佢la"
 洗乜講
 
佢梗係令仔la
Posted at 2007-05-11 01:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]