╳╮獨愛準基╭↗
╳╮本人係十分愛準基Ge╭↗
2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


=+UNHAPPY+= 分類: 未分類

唉~~

今日去左竹灣游水

 本來係好開心ge

 但係又出左好多雀斑wo"

 唉~

好想死ar

 好後悔ar

 早知就唔去la

 ><"

by:B小姐






訪客留言 (返回 KARY801 的日誌)


ursula_yau 於 2007-05-13 12:08 AM 發表:
hi~~我係後援既520jk_ursula~
亞jam ar~~haha~我黎la!!
唔好唔開心la...
我睇雜誌...話有雀斑...
可以早晚搽d蘆薈落去皮膚到...
等15-20分鐘,就可以...連續一星期~
就可以減退...你可以試下~~
記住下次游水搽多d太陽油~
就會冇事架la~
唔好唔開心la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HI
AR JAM
 不過我唔知邊度蘆薈wo
 唉~~
 ok la
 
Posted at 2007-05-13 12:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]