wa"屌
英文竟然低分過我一直都低估左ge人wo
算la~~都係輸一支水姐
但係
輸唔係問題
問題係"你"洗唔洗咁9屎牙
知"你"勁la
要晒la
洗唔洗話我"質質博,唔多覺"wo
我又唔係唔比你
洗唔洗咁牙"/?
我又唔撚係輸唔起
咁我係唔上督課ar ma
你叫我點ar"??
【*×[]﹋可能你誤會了 .. 我從來也不是天使口°|||||+
我只係一隻"雞雞"
wakaka
開心ge有
我今日去買左幾張"準基"ge相
令死左
又平wo
不過我冇買晒佢咁多個款lo
等遲d有錢再買la
kaka
))*!!__想念你 .... 己經是生活中不能停止的動作×°╳*╰
BY:小雞雞
|