╳╮獨愛準基╭↗
╳╮本人係十分愛準基Ge╭↗
KARY801
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1635
2007 年 6 月 15 日 星期五
【興奮ing】
分類:
未分類
WELL"
今日好開心AR
終於買左電話LA'
WAKAKA
好興奮AR
買左部7390
不過買記憶卡同上台
交電話費都係要自己比錢
HAHA
BY:KARY
發表時間:2007-06-15 10:45 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 KARY801 的日誌
)
成 於 2007-06-15 10:49 PM 發表:
咁好丫.右有新手機.唉.我都想要
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
咩RA"?
我唔見左部電話咁耐
E+先買番JA
仲係要我升直嫁"
Posted at 2007-06-15 11:44 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 KARY801 的日誌
]