╳╮獨愛準基╭↗
╳╮本人係十分愛準基Ge╭↗
2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


【興奮ing】 分類: 未分類

WELL"

 今日好開心AR

 終於買左電話LA'

 WAKAKA

 好興奮AR

 買左部7390

 不過買記憶卡同上台

交電話費都係要自己比錢

HAHA

 BY:KARY






訪客留言 (返回 KARY801 的日誌)


成 於 2007-06-15 10:49 PM 發表:
咁好丫.右有新手機.唉.我都想要
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩RA"?
我唔見左部電話咁耐
 E+先買番JA
仲係要我升直嫁"
Posted at 2007-06-15 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]