_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
[[[ 唔 知 你 想 點``''...* ' * 忘記我也是無壞♥ ?
[[[ 唔 知 你 想 點``''...*
' * 忘記我也是無壞♥ ?
一 直 諗 緊 一 個 問 題,,,, 好 煩//// 今 日 好 早 就 番 左 屋 企......'''' 好 想 死 AR``` 咁 早..]]] 都 唔 知 有 咩 做//// 或 者 訓 覺 係 最 好 GE''''** 又 唔 駛 諗 DDD 好 煩 GE 問 題\\\ >v<'' 聽 日 去 wAN 仔'''' 咁 多 位 加 油 AR````KEE'''
一 直 諗 緊 一 個 問 題,,,,
好 煩////
今 日 好 早 就 番 左 屋 企......''''
好 想 死 AR```
咁 早..]]] 都 唔 知 有 咩 做////
或 者 訓 覺 係 最 好 GE''''**
又 唔 駛 諗 DDD 好 煩 GE 問 題\\\ >v<''
聽 日 去 wAN 仔''''
咁 多 位 加 油 AR````KEE'''
發表時間︰2006-03-09 05:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶