\

 

 



晴天   07`12`06 早退喔=/\=    不安 

金日起身..
返學..獨個兒的..幸好還有電話/\/\
過左去ok等rain..eva..囉囉"
跟住就返學na`
行4層樓梯想死..喉嚨好辛苦/.__.\
返到去..支水都俾我飲哂甘制..
問肥叮噹拎水..{佢未飲過架}
倒哂俾我lu佢d水=\/=哈!
之后地理測驗..吾識唷=/\=
中史..分組booo"但是..
小息..飛去洗手間了!
英文堂就死na`金朝成日都冇事..
不過到左英文堂就好頭暈..好熱甘..
發燒呢..=[]=
甘就眠一眠喇..thanks eva幫我做ws..
兩堂英文孖住上..-/\-
好辛苦arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
又咳..喉嚨又痛死!
lunch就決定走喇`執好野..
去買粥食+個腸粉..
上脾脾屋企食..食吾落..
食左一啖粥+腸粉就冇掂過喇..
就訓左系rain張床度..
好辛苦..喊左/./\.\
thanks rain幫我斟水..同贈我2包紙巾/\/\嘿!
夠鐘na`佢地返學校lu..
甘我就搭車出去睇醫生na`
就系病到痴痴地呀!我竟然早左一個站落車-/\-
可憐..甘就行過去na`好彩吾系太遠..
行行下..好似舒服左好多甘/\/\
長途跋舌..去到2點幾..邊樹有西醫睇架?!
好白痴arrrrrrr!
唯有搭車屋企..=/\=
返到去就食左d粥..
學校打電話黎..話我逃學wooo`=[]=
傻既..跟住去眠..眠到4點幾..
跟住系屋企樓下睇醫生..
{原來你都甘長氣既}.
等左半個鐘倒..
跟住就睇喇..個女醫生幾好人/\/\"
之后買d野食..有返d胃口na`
食左野之后就食藥..
難食到死..嘔..其實我好怕食藥架-/\-
跟住沖涼..眠一眠..眠到10點幾就起身食飯lu`
到11點先記得有功課做...
甘就快快手甘做`留番d返學先抄`
1點鐘就去訓教lu..
好攰!

我知金日我俾左好多麻煩大家..
又要大家照顧我..
又要熄細d班房個風扇..
真系吾該哂大家/\/\
還有脾脾的紙巾和水..
eva的短訊..
candy的問候電話..等

製造日記時間--2006-12-08 08:27 PM--

快D留個 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 KATE916 的日誌)


CANDY* 於 2006-12-08 10:37 PM 發表:
我係最遲一個知你發燒=/\=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE`Candy
 
吾通我要唱通街咩!?HAA!
Posted at 2006-12-08 11:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SiuWingG 於 2006-12-08 08:40 PM 發表:
去病,去病!!去除這個病"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RA`Rain
 
哈哈!是的..是的`
我手上的那2個字也在!
去病=]吾該哂`
Posted at 2006-12-08 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





KATE916
暱稱: FIIIIIIIIIIIII-]
性別: 女
國家: 香港
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
網站連結
*EVA日記*
*IRENE日記*
*多肥相簿喔*