|
|
2008 年 7 月 8 日 星期二  |
| 2008-07-08 |
分類: 未分類 |
幫牙靜放相.)



|
|
|
肥"正"都變令'正"呀 尼幾日都無搵`你...唔知你悶唔悶尼?? COMMENT ....呀聰上
|
網主回覆
哦
Posted at 2008-09-07 05:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CMCM-` 我係系淇淇的BLOG知道你BLOG的^_^;` 嘻嘻-`
|
|
|
cmcm..'' 小靜同Rain都好索好靚呀..''
|
|
|
淇淇.) 於 2008-07-08 09:11 PM 發表:
靜靜.) 我黎拉`-) c0mment
|
|