| KAWAIIKEN |
|
暱稱: 地獄之戀人 性別: 男 國家: 香港 地區: 屯門區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
| 考試~唔通真係我既天敵?? |
分類: 未分類 |
雖然話我今次都算係溫過下書
但唔知咩事...可能係心理質素影響...
我硬係覺得今次考試有d唔對路~
我e幾日雖然好好彩,大部分既考試都算應付到
但係就差唔多晚晚都失眠
再唔係就訓到半夜扎醒
之後就眼光光,等天光
到第二日就賴床,唔肯起身
有時連食早餐都無心機...
足之就攬到考時無晒d精神
一見到d卷就好似見到睡魔向我招手
忍唔住打喊路連眼水都出晒來
做完份卷就即刻要訓
但係e個情況自我升上中學就開始有
究竟係咩原因,連我自己都唔知道
或者,考試~真係我既天敵...
|
|
|
其實我這幾日見到你都覺得你有d怪怪地.. 雖然把口都系咁臭(講笑xd) 但系都系無乜精神咁... F.2最後一次的年終試.. 個個都會發力 就算幾無心向學既人.. 都會溫下書... 因為佢地仲對自己負責任.. 訓唔著 唔願起身 無胃口.. 其實都系因為你壓力 搞到成個人無乜心機咁... 其實無一樣野系一個人的天敵架~lee個又唔系動物世界 只有 心敵~ 所以唔好俾咁太壓力自己啦~放鬆d 考左個d就唔好諗啦 努力下個禮拜個d啦... 講真 其實只要花多時間溫書就一定可以考得好~ 你睇下全級頭幾個d有邊個系真系勁? 佢地都系狂溫書 最多只系聰明和記性好 所以只要你肯溫書 又明白d野講咩 一定可以考得好 其實只要我肯溫書我都一定可以考得勁好.. 但系我之前發生左太多啦 成日通頂..搞到一想溫書 就訓著左... 溫唔到... 我都決定左下個星期要盡力 你都系了.. 有時候唔好理太多結果 只要盡力.. 其實你都系擔心考得唔好 所以緊張.. 其實唔同人有唔同強項 m... 其實你話要轉校.. 我真系唔捨得你架.. 但系點都好 努力! 做fd既 永遠都撐你~ 如果有咩唔明 除左電腦和運動解答唔到你 其他都一定幫到你~ 如果下年你仲系到讀 考試前可以搵我幫你補下xd 加油!
|
|
| |
 |
|