人氣:905 KAWAIIKEN : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
溫馨*角落
KAWAIIKEN
暱稱: 地獄之戀人
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
而家終於轉校...
我今次考得好差...但係...
考試考得好差...可能又...
我好耐都冇打blog
爛gag~

:: 日誌分類 ::
全部 (33)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 33
留言總數: 66
今日人氣: 1
累積人氣: 905

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


考試~唔通真係我既天敵?? 分類: 未分類

雖然話我今次都算係溫過下書

但唔知咩事...可能係心理質素影響...

我硬係覺得今次考試有d唔對路~

我e幾日雖然好好彩,大部分既考試都算應付到

但係就差唔多晚晚都失眠

再唔係就訓到半夜扎醒

之後就眼光光,等天光

到第二日就賴床,唔肯起身

有時連食早餐都無心機...

足之就攬到考時無晒d精神

一見到d卷就好似見到睡魔向我招手

忍唔住打喊路連眼水都出晒來

做完份卷就即刻要訓

 

但係e個情況自我升上中學就開始有

究竟係咩原因,連我自己都唔知道

或者,考試~真係我既天敵...






訪客留言 (返回 KAWAIIKEN 的日誌)


whyacupoftea 於 2009-06-13 07:14 PM 發表:
 其實我這幾日見到你都覺得你有d怪怪地..
雖然把口都系咁臭(講笑xd)
但系都系無乜精神咁...
 
F.2最後一次的年終試..
個個都會發力 就算幾無心向學既人..
都會溫下書...
因為佢地仲對自己負責任..
 
訓唔著 唔願起身 無胃口..
其實都系因為你壓力
搞到成個人無乜心機咁...
 
其實無一樣野系一個人的天敵架~lee個又唔系動物世界
只有 心敵~
所以唔好俾咁太壓力自己啦~放鬆d
考左個d就唔好諗啦 努力下個禮拜個d啦...
 
講真 其實只要花多時間溫書就一定可以考得好~
你睇下全級頭幾個d有邊個系真系勁?
佢地都系狂溫書 最多只系聰明和記性好
所以只要你肯溫書 又明白d野講咩
一定可以考得好
其實只要我肯溫書我都一定可以考得勁好..
但系我之前發生左太多啦
成日通頂..搞到一想溫書 就訓著左...
溫唔到...
 
我都決定左下個星期要盡力
你都系了..
有時候唔好理太多結果 只要盡力..
其實你都系擔心考得唔好 所以緊張..
 
其實唔同人有唔同強項
m... 其實你話要轉校..
我真系唔捨得你架..
但系點都好 努力!
做fd既 永遠都撐你~
 
如果有咩唔明 除左電腦和運動解答唔到你
其他都一定幫到你~
如果下年你仲系到讀 考試前可以搵我幫你補下xd
 
加油!
 
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]