| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
覆水難收  |
分類: 未分類 |
覆水難收
事情發生左就無可能返轉頭!
我地無可能變返以前咁!
因為大家心中已經有一條刺,
一條深深傷害對方嫁刺!
我諗~只有時間先可以沖淡一切,
我地相方之間需要架係時間!
而加嫁我無辦法去面對離個問題,
對於我離講,而加一個人架我,
我係覺得最舒服架!
而我之前做左D咩令你咁吾舒服架話,
我係度同你講一句:"對吾住".
我希望你明白,
都希望其他人都明白!
|
| 發表時間:2009-04-25 11:15 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
波波.. 唔好咁na;; 大家話曬都係好朋友... 何必搞都咁na;;
|
|
|
不要這樣嘛. 我想再這樣下去,你們2個都不會快樂的'
|
|
|
波波..唔好咁na 大+都係fd...點解要變成咁'' 世上冇人係完美+ 朋友都唔例外 我地指可以護相千就+咋....
|
|
|
CHIZUS 於 2009-04-26 01:17 PM 發表:
順其自然la...波波@
|
|
|
Sio 欣 於 2009-04-26 11:48 AM 發表:
我仲以為我地經歷咗今次ga考驗 我地友誼會變得更好~會更加珍惜對方 不過你都講到咁~ 咁為有就你la~ 但係我真係想同你講~ 你家下ga開心係建立緊我ga痛苦
|
|
|
miko_ 於 2009-04-26 02:53 AM 發表:
冷靜一點..波波,,@@
|
|
|
六合彩甘難中都有人中na! 要收水! , 吾係冇可能ga!' 慢慢黎na! ;)
|
|