| «‹ March 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 4 月 27 日 星期一  |
| 2009-4-25~27 |
分類: 未分類 |
2009-4-27
今日架體育堂我請左例假,
例假?女仔一定明架!哈...
今日真係痛死我啦!又M痛又胃痛又肚痛,
個胃同D腸真係吾聽話!
而加坐戈個位,日日對住部冷氣係咁吹,
一個星期病一次,真可憐
放學只好返屋企休息啦!
放學經過致富門口米入去睇下羅,
人地諗住買隻好可愛架叉食蛋糕架嗎,
點知買吾到,隻隻都睇吾上眼喎!
但係就見到一把幾可愛架梳,係芝麻街,
小欣中意架公仔,就買左落離啦!唉...
同佢雖然無可能變返以前咁,
但係都可以從新離過,
從新開始認識對方架,
一切慢慢離啦!
波波曰:"慾速則不達!"
大家架苦心,我明白架啦!
多謝大家架關心!
2009-4-26
下午去左氹仔比賽4x100,
哈哈...金牌,多得我的妤隊友!
(怡姐,欣姐,婷姐)
晚上又同屋企人出街食飯,
好耐無一家出街食飯啦!
比賽影架相,我未入電腦,
遲d先同大家分享!
2009-4-25
我地一班女短去睇校際舞蹈比賽,
真係好精彩(特別係濠江)!
濠江攞左三個優異奬,
真係恭喜曬!
舞蹈隊架同學真係表演得十分精彩,
濠江以你們為榮!
|
| 發表時間:2009-04-27 11:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Tanky 於 2009-04-28 06:08 PM 發表:
公起晒丫 ^_^' 笑一笑 , 世界更美妙 ~
|
|
|
最重要你噶决定唔好令自己后悔呀.. 你地两個都加油呀!!~~
|
|
|
CHIZUS 於 2009-04-28 12:06 AM 發表:
...你兩個咩事姐
|
|
|
第一,,呵呵,,,,,,2姐妹邊有隔夜仇a,,,,,,,,,
|
網主回覆
睇離你都吾明白我講D咩,
唉...同你有代溝! Posted at 2009-04-27 11:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|