\\ ~KAYI ~//
 
WELCOME TO MY BLOG!
 
I would like to record their growth process...
KAYLBO
暱稱: ~kayi~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Merry Chistmas
生日
就離生日啦!
校門口遲到
氹仔做工作人員
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 453
今日人氣: 4
累積人氣: 2825
2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


波波與小欣的龍環葡韻半天遊 滿足 分類: 未分類

係五月三日架中午,

我就同左小欣去氹仔散心!

我地一落車,哇哇...哇...

好曬a!Help>~<我無擦防曬A!

"啦啦"聲攞支野出離擦先!

跟住我地就去左龍環葡韻度觀光,

好似大陸遊客A我地!

我地買入場卷戈陣比賣卷戈個野屈錢羅!

人地有學生証架嗎!做咩比大人卷我地喎!

問完我都未答佢就比張卷離,傻架咩!

跟住我地就入去參觀啦!

哇...入面好靚A!我都好想住係入面A!

我覺得佢個廁所超可愛!

跟住我地又去睇左戈度架一個畫展,

佢D寫生好靚A!波波都好想可以好似佢咁,

畫得咁特別,咁靚,又可以去咁多地方參觀A!

 

 

 

參觀完之後,我地就去左舊城區度行街街,

我地仲買左榴槤雪糕食A!

超超超...好味!

我地一邊行一邊食,

行行下就去左一D攤位度,

我同小欣係戈度一人買左一隻手鐲添!

我就買多左一條手繩,我好中意A!

我地兩個影左好多相架!

想睇相架就去我個相簿度睇啦!

 

 

發表時間:2009-05-05 07:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 KAYLBO 的日誌)


lyokoryu 於 2009-05-09 01:18 PM 發表:
c0mment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Zngril1018 於 2009-05-09 12:28 AM 發表:
CM~~CM~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



p333819081 於 2009-05-08 09:47 PM 發表:
波波喔..毛
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wwloveww 於 2009-05-08 09:43 AM 發表:
又5叫我..
嬲你呀波波,,
haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sok555116 於 2009-05-07 08:18 PM 發表:
你地2個玩得真係happy na...我地就悶死lu^^....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jamie_chio 於 2009-05-07 05:02 PM 發表:
我次次去到,D攤位都冇開/口\!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CHIZUS 於 2009-05-05 07:11 PM 發表:
好返la.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]