| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
波波與小欣的龍環葡韻半天遊  |
分類: 未分類 |
係五月三日架中午,
我就同左小欣去氹仔散心!
我地一落車,哇哇...哇...
好曬a!Help>~<我無擦防曬A!
"啦啦"聲攞支野出離擦先!

跟住我地就去左龍環葡韻度觀光,
好似大陸遊客A我地!
我地買入場卷戈陣比賣卷戈個野屈錢羅!
人地有學生証架嗎!做咩比大人卷我地喎!
問完我都未答佢就比張卷離,傻架咩!

跟住我地就入去參觀啦!
哇...入面好靚A!我都好想住係入面A!
我覺得佢個廁所超可愛!

跟住我地又去睇左戈度架一個畫展,
佢D寫生好靚A!波波都好想可以好似佢咁,
畫得咁特別,咁靚,又可以去咁多地方參觀A!


參觀完之後,我地就去左舊城區度行街街,
我地仲買左榴槤雪糕食A!
超超超...好味!


我地一邊行一邊食,
行行下就去左一D攤位度,

我同小欣係戈度一人買左一隻手鐲添!
我就買多左一條手繩,我好中意A!
我地兩個影左好多相架!
想睇相架就去我個相簿度睇啦!
|
| 發表時間:2009-05-05 07:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你地2個玩得真係happy na...我地就悶死lu^^....
|
|
|
CHIZUS 於 2009-05-05 07:11 PM 發表:
好返la.....
|
|