| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 27 日 星期三  |
2009-5-23~27  |
分類: 未分類 |
2009-5-23
呵呵...上星期六我同小欣一齊整糯米糍!

哈...我吾小心倒曬d糖落地下添!>~<
我地倆個一齊將d糯米粉加入d芒果汁度!

不過,要少少地咁慢慢加,個過程真係好悶a!
D粉漿整好就落獲蒸熟佢!

我地仲整左湯圓添!

整緊架粉團...

手多多架小欣!

嚿粉團整好啦!可以包湯圓!

你地估下邊隻手係我,邊隻手係小欣架?
.
.
.
答案:上邊隻手係我,面下戈隻係小欣架!

哈...睇下我地包D湯圓幾靚!

D糯米漿蒸好啦!
但係好可惜架係,我地整戈陣落得太少糖!
糯米糍計劃宣告失敗!
但係我會再挑戰架!
哇...你地睇下,有好多糭A!
全間店入面有成幾千隻糭!
我都係第一次見架咋!

我同小欣同敏詩係新馬路一間面店入面食野!
岩先見到架咁多糭,就係離間店入面架!
間店D雲吞好好味A!
2009-5-25
我同小欣第一次返學遲到A!
係車站度等離等去都無車,就算有都滿曬人,
D巴士飛曬站!HELP...D雨仲月落月大,
我地睇住隻錶...8點10分啦!
宣告我地倆個已然遲到了!
跟住我就打電話比爸爸,
叫佢幫我請假,好過當遲到!
呵...我爸爸就係好,佢肯幫我喎!
但係小欣個媽咪就同我爸爸相返,
點都要佢返學!但係D雨月落月大,點返A?大佬...
唉...我放棄啦!橫掟都遲到左,我準定食完早餐先返啦!
我同小欣9點鐘返到學校,好采戈日上周會姐!
我入面口戈陣,門口個A叔望住我,我又望住佢!
但係佢又無叫我記名喎!咁米走羅!(走得快好世界!)
哈哈...無比人記遲到喎!爽...
返到課室,我見到D同學仔好多都無着鞋!
因為佢地D鞋全部都濕曬!真係可憐!

文龍整架紙鞋!實在太搞笑啦!
2009-5-27
今日我中午,我因為M痛,所以叫嘉莉幫我請假!
係屋企痛左成個晏就,連午飯都無食咋!><
夜晚,我就小欣,E莉andE莉架爸爸同媽媽一齊去永樂!
我地去睇肥宙佢地架管樂表演!
我仲見到好多濠江架初二初三仔!
又見到A毛同包包添!
(表演中架肥宙!)
我地三個睇完表演之后就去左小甜甜度食野!

離個係糖不甩...(係我食過最難食架糖不甩!)
又濕又太多糖!吾識整就米羅出離賣!
以后都吾去戈間小甜甜度食野A!
|
| 發表時間:2009-05-28 12:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
最多姿多彩ga blog 非你莫屬la 1次過可以睇曬咁多經典事3
|
|
|
你同小欣真係好得閒咁'' 好似好好玩咁'' 好想試下'
|
網主回覆
戈日落雨邊度都吾去得!咁米整下野食羅!
ok好玩啦!有興趣架,下次一齊整啦! Posted at 2009-05-30 01:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈......我肯偷影你係你架光榮! Posted at 2009-05-30 01:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
下次我地一齊整a! Posted at 2009-05-30 01:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
噁-.-...........見到都5想食呢=p ^^
|
網主回覆
身為我地倆個架best friend , 你吾可以咁架喎!  Posted at 2009-05-30 01:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
習慣了!無事啦! Posted at 2009-05-28 02:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|