\\ ~KAYI ~//
 
WELCOME TO MY BLOG!
 
I would like to record their growth process...
KAYLBO
暱稱: ~kayi~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
Merry Chistmas
生日
就離生日啦!
校門口遲到
氹仔做工作人員
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 453
今日人氣: 7
累積人氣: 2821
2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


2009-5-23~27 愉快 分類: 未分類

2009-5-23

呵呵...上星期六我同小欣一齊整糯米糍!

哈...我吾小心倒曬d糖落地下添!>~<

 

我地倆個一齊將d糯米粉加入d芒果汁度!

不過,要少少地咁慢慢加,個過程真係好悶a!

 

D粉漿整好就落獲蒸熟佢!

 

我地仲整左湯圓添!

 

整緊架粉團...

手多多架小欣!

嚿粉團整好啦!可以包湯圓!

 

你地估下邊隻手係我,邊隻手係小欣架?

.

.

.

答案:上邊隻手係我,面下戈隻係小欣架!

哈...睇下我地包D湯圓幾靚!

D糯米漿蒸好啦!

但係好可惜架係,我地整戈陣落得太少糖!

糯米糍計劃宣告失敗!

但係我會再挑戰架!

 哇...你地睇下,有好多糭A!

全間店入面有成幾千隻糭!

我都係第一次見架咋!

我同小欣同敏詩係新馬路一間面店入面食野!

岩先見到架咁多糭,就係離間店入面架!

間店D雲吞好好味A!


2009-5-25

我同小欣第一次返學遲到A!

係車站度等離等去都無車,就算有都滿曬人,

D巴士飛曬站!HELP...D雨仲月落月大,

我地睇住隻錶...8點10分啦!

宣告我地倆個已然遲到了!

跟住我就打電話比爸爸,

叫佢幫我請假,好過當遲到!

呵...我爸爸就係好,佢肯幫我喎!

但係小欣個媽咪就同我爸爸相返,

點都要佢返學!但係D雨月落月大,點返A?大佬...

唉...我放棄啦!橫掟都遲到左,我準定食完早餐先返啦!

我同小欣9點鐘返到學校,好采戈日上周會姐!

我入面口戈陣,門口個A叔望住我,我又望住佢!

但係佢又無叫我記名喎!咁米走羅!(走得快好世界!)

哈哈...無比人記遲到喎!爽...

返到課室,我見到D同學仔好多都無着鞋!

因為佢地D鞋全部都濕曬!真係可憐!

文龍整架紙鞋!實在太搞笑啦!


2009-5-27

今日我中午,我因為M痛,所以叫嘉莉幫我請假!

係屋企痛左成個晏就,連午飯都無食咋!><

夜晚,我就小欣,E莉andE莉架爸爸同媽媽一齊去永樂!

我地去睇肥宙佢地架管樂表演!

我仲見到好多濠江架初二初三仔!

又見到A毛同包包添!

 

(表演中架肥宙!)

我地三個睇完表演之后就去左小甜甜度食野!

離個係糖不甩...(係我食過最難食架糖不甩!)

又濕又太多糖!吾識整就米羅出離賣!

以后都吾去戈間小甜甜度食野A!

 

發表時間:2009-05-28 12:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 KAYLBO 的日誌)


ConnieUN 於 2009-05-31 07:51 PM 發表:
哥隻腳邊個嫁...hahaha~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuianyan 於 2009-05-31 05:33 PM 發表:
最多姿多彩ga blog 非你莫屬la
1次過可以睇曬咁多經典事3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Keii0607 於 2009-05-30 06:01 PM 發表:
你地又食又睇咁開心; 吾驚肥架咩@V@?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_3223 於 2009-05-28 11:52 PM 發表:
你同小欣真係好得閒咁''
好似好好玩咁''
好想試下'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

戈日落雨邊度都吾去得!咁米整下野食羅!
ok好玩啦!有興趣架,下次一齊整啦!
Posted at 2009-05-30 01:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chao9115 於 2009-05-28 10:24 PM 發表:
==a偷影我........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈......我肯偷影你係你架光榮!
Posted at 2009-05-30 01:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wwloveww 於 2009-05-28 07:22 PM 發表:
端午節快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lyokoryu 於 2009-05-28 05:24 PM 發表:
好似好好食甘ah:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pizza1020 於 2009-05-28 05:01 PM 發表:
勁多相牙波波-3-;;!!
日日都咁開心~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次我地一齊整a!
Posted at 2009-05-30 01:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vickyl3l4 於 2009-05-28 02:30 PM 發表:
噁-.-...........見到都5想食呢=p 
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

身為我地倆個架best friend , 你吾可以咁架喎!
Posted at 2009-05-30 01:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jamie_chio 於 2009-05-28 02:01 PM 發表:
冇事呀嘛?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

習慣了!無事啦!
Posted at 2009-05-28 02:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]