\\ ~KAYI ~//
 
WELCOME TO MY BLOG!
 
I would like to record their growth process...
KAYLBO
暱稱: ~kayi~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
Merry Chistmas
生日
就離生日啦!
校門口遲到
氹仔做工作人員
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 453
今日人氣: 2
累積人氣: 2814
2009 年 7 月 7 日  星期二   酷熱


我係準高二生啦!呵呵...^^ 開心 分類: 未分類

呵呵...太好了!!我兩個星期架努力無白費到!

補考合格,允許升級!

我已經係一個準高二生啦!

聽日分校見啦!各位BABY...!>V<

今日心情靚,仲煮返比爸爸媽媽食!

三餸一湯,白飯任裝!

(賢妻良母)呵呵...!

我媽媽阻住我影相!><


我同E莉架相相!

發表時間:2009-07-07 08:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 KAYLBO 的日誌)


selena1119 於 2009-07-08 11:29 AM 發表:
哎... 我又要同波波影相!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_3223 於 2009-07-08 12:09 AM 發表:
弓喜波波成為高2生'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingandken 於 2009-07-08 12:06 AM 發表:
睇下你煮d咩比你全家食,都吾係人食咖
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=="...又吾係你食!
Posted at 2009-07-08 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vickyl3l4 於 2009-07-07 10:52 PM 發表:
哎呀呀.. 做5到第1 tim
ya!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jamie_chio 於 2009-07-07 10:01 PM 發表:
弓喜曬,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]