\\ ~KAYI ~//
 
WELCOME TO MY BLOG!
 
I would like to record their growth process...
KAYLBO
暱稱: ~kayi~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Merry Chistmas
生日
就離生日啦!
校門口遲到
氹仔做工作人員
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 453
今日人氣: 1
累積人氣: 2822
2009 年 7 月 25 日  星期六   酷熱


充實的一天 愉快 分類: 未分類

今日返左學校幫手,其實都無物做過野架咋!

學校搞左個運動員同樂日,一班新&舊架運動員聚首一頭!

又玩下活動,又吾錯啦!仲有抽獎添,呵呵...我有抽中a!

有一封現金利事!哈...最后仲有野食添!

(有三文魚三文治,蛋糕仔,一d炸野!都幾好食!)

之后我同小欣,依莉去左八百伴,

依莉有左個新書包,因為小欣而加先送生日禮比依莉!

跟住小敏詩就離左,我地就一齊行去觀光塔!

去戈個電腦展,但係去到戈陣都差吾多關門,

地方又細喎,無咩好睇!

 

跟住我地就搭車車去漁人碼頭,去動漫節a!

呵呵...我地仲見到張達明添!

佢真係好搞笑a!

不過因為時間吾早,我地未睇曬就走左啦!

跟住我同小欣,敏詩&佢個fd去左&鮮果人食野!

又係因為時候吾早啦!我同小欣就走先,

我地仲去來來買雪糕添!好味...

 

發表時間:2009-07-26 01:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 KAYLBO 的日誌)


miko_ 於 2009-07-30 02:04 AM 發表:
wow...; bobo 三文魚我至愛@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wwloveww 於 2009-07-29 03:48 PM 發表:
波波~真系日日都有得食wo >v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈~
Posted at 2009-07-30 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_3223 於 2009-07-29 01:55 PM 發表:
幸好沒有影到我' xdxd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chao9115 於 2009-07-29 01:33 AM 發表:
D雪糕好似好好食甘wo
幾時整野食a??又話比我試
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我吾識整雪糕喎!
Posted at 2009-07-29 01:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



selena1119 於 2009-07-27 10:57 PM 發表:
搞到我好想食雪糕TIM!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



w66189166 於 2009-07-27 09:22 PM 發表:
哈哈哈哈哈哈.....哈哈...........哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingandken 於 2009-07-27 04:37 PM 發表:
我以為你會請我食天
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanhong 於 2009-07-27 02:00 PM 發表:
你BLOG搞美食特刊咩=-=篇篇都有野食=-=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下=,="...無計啦~我中意食野!!!
Posted at 2009-07-27 02:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pizza1020 於 2009-07-27 12:15 AM 發表:
我冇黎.*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解吾離a??
Posted at 2009-07-27 02:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChaoIN753 於 2009-07-26 05:09 PM 發表:
咁正ge!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]