| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
充實的一天  |
分類: 未分類 |
今日返左學校幫手,其實都無物做過野架咋!
學校搞左個運動員同樂日,一班新&舊架運動員聚首一頭!
又玩下活動,又吾錯啦!仲有抽獎添,呵呵...我有抽中a!
有一封現金利事! 哈...最后仲有野食添!
(有三文魚三文治,蛋糕仔,一d炸野!都幾好食!)

之后我同小欣,依莉去左八百伴,
依莉有左個新書包,因為小欣而加先送生日禮比依莉!

跟住小敏詩就離左,我地就一齊行去觀光塔!
去戈個電腦展,但係去到戈陣都差吾多關門,
地方又細喎,無咩好睇!


跟住我地就搭車車去漁人碼頭,去動漫節a!


呵呵...我地仲見到張達明添!
佢真係好搞笑a!

不過因為時間吾早,我地未睇曬就走左啦!
跟住我同小欣,敏詩&佢個fd去左&鮮果人食野!
又係因為時候吾早啦!我同小欣就走先,
我地仲去來來買雪糕添!好味...

|
| 發表時間:2009-07-26 01:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
miko_ 於 2009-07-30 02:04 AM 發表:
wow...; bobo 三文魚我至愛@@
|
網主回覆
哈~ Posted at 2009-07-30 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我吾識整雪糕喎! Posted at 2009-07-29 01:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈哈哈哈哈哈.....哈哈...........哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
|
網主回覆
下=,="...無計啦~我中意食野!!! Posted at 2009-07-27 02:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點解吾離a?? Posted at 2009-07-27 02:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|