| «‹ March 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
燒烤  |
分類: 未分類 |
琴日同左高一六班架同學仔一齊去黑沙燒烤,
玩得好開心!
我比丫發同方金拖左落深水,
差d浸死我啦!
我地玩到11點多d就去沖涼,
然后就搭車車返澳門,
跟住就去食糖水,
兩點幾就返到屋企訓敎敎豬啦!

哇...女F4 a!(一齊去看流星雨......)哈...
嘉莉影到好似落雪咁,哈...睇我幾有型!
咕尼方金...哈!!

|
| 發表時間:2009-08-22 04:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CHIZUS 於 2009-08-23 05:54 AM 發表:
早知果時放低你就走na 哈哈
|
網主回覆
吾得a!! Posted at 2009-08-23 01:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
幾好玩啦!^^ Posted at 2009-08-23 01:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吾醜A!! Posted at 2009-08-23 01:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈... Posted at 2009-08-23 01:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唱左一句啦!(一齊去看流星雨...) Posted at 2009-08-23 01:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吾係羅!!  Posted at 2009-08-23 01:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yt4554 於 2009-08-22 05:16 PM 發表:
F4 -0-
|
網主回覆
有型A!! Posted at 2009-08-23 01:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你又吾去喎! Posted at 2009-08-23 01:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|