| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
攰到爆a!!  |
分類: 未分類 |
琴日下午,本來諗住同小欣去食個下午茶,
吹下水架嗎!點知......
媽咪戈邊D親戚離左喎!
咁只好陪佢地啦!
今日,11點幾就陪左佢地去左荷蘭園買鞋,
點知表妹睇吾岩,只好去新八伯伴啦~!(有錢人!)
買完再等的士去白鴒巢M記食野,
食完仲要陪D細路入去佳景玩左成個鐘!
再返屋企戈頭買野!
行到對腳攰到好似吾係自己咁∼!
今日又陪行街,又陪玩,又要睇住D細路,
仲要拎野添!HELP∼!


(煩到我就離發顛架表弟,表妹!唉...)
|
| 發表時間:2009-08-24 04:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
SORRY~!我真係吾知你打比我a!
我都係好夜先睇到咋! Posted at 2009-08-25 04:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係爆煩a!! Posted at 2009-08-25 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
超辛苦~!>~< Posted at 2009-08-25 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yt4554 於 2009-08-24 06:28 PM 發表:
cm..
|
|