\\ ~KAYI ~//
 
WELCOME TO MY BLOG!
 
I would like to record their growth process...
KAYLBO
暱稱: ~kayi~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Merry Chistmas
生日
就離生日啦!
校門口遲到
氹仔做工作人員
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 453
今日人氣: 5
累積人氣: 2840
2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


呵呵... 開心 分類: 未分類

好消息~

今日同小E莉去打羽毛球,

打完之后就返左正校睇下D課室啦!

呵呵...高二全部課室都係正校!

文理吾洗分開啦!YAYA......

但係...咁開學戈日返分校定正校A???

D功課都係未有進展!點算好???

 

發表時間:2009-08-30 06:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 KAYLBO 的日誌)


chanhong 於 2009-09-01 12:26 AM 發表:
咁第一日番邊度架-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

氹仔!
Posted at 2009-09-01 02:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



w66189166 於 2009-08-31 11:37 PM 發表:
真定假ya??甘正??哈哈哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

應該係啦!
Posted at 2009-09-01 02:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LikeCha1234 於 2009-08-31 08:41 PM 發表:
14班幾樓牙?係咪係之前初3戈棟樓?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯...四樓!
Posted at 2009-09-01 02:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



p333819081 於 2009-08-31 03:44 AM 發表:
U RIGHT...唔知番正定番分第一日
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

返分喎!
Posted at 2009-08-31 12:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jamie_chio 於 2009-08-31 12:48 AM 發表:
-口-,,唔知我戈班係邊呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你又幾班A??
Posted at 2009-08-31 12:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuianyan 於 2009-08-31 12:44 AM 發表:
仲有 係返分校呀 班主任打過比我了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuianyan 於 2009-08-31 12:43 AM 發表:
波波 我地幾樓呀???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

五樓A!!!
Posted at 2009-08-31 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChaoIN753 於 2009-08-31 12:30 AM 發表:
好想知我個課室係邊!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你讀幾班A??
Posted at 2009-08-31 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yt4554 於 2009-08-30 09:48 PM 發表:
YEAR~正校右多d人啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係A!!
Posted at 2009-08-31 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lyokoryu 於 2009-08-30 09:42 PM 發表:
真係可喜可賀!/0\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯...
Posted at 2009-08-31 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]