| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
呵呵...  |
分類: 未分類 |
好消息~
今日同小E莉去打羽毛球,
打完之后就返左正校睇下D課室啦!
呵呵...高二全部課室都係正校!
文理吾洗分開啦!YAYA......

但係...咁開學戈日返分校定正校A???
D功課都係未有進展!點算好???
|
| 發表時間:2009-08-30 06:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
氹仔! Posted at 2009-09-01 02:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
應該係啦! Posted at 2009-09-01 02:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯...四樓! Posted at 2009-09-01 02:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
返分喎! Posted at 2009-08-31 12:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你又幾班A?? Posted at 2009-08-31 12:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
五樓A!!! Posted at 2009-08-31 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你讀幾班A?? Posted at 2009-08-31 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yt4554 於 2009-08-30 09:48 PM 發表:
YEAR~正校右多d人啦...
|
網主回覆
係A!! Posted at 2009-08-31 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯... Posted at 2009-08-31 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|