冰與水的魔術師•風之日記
You'll find the exit 即使再煩惱
You'll find your true love 即使再痛苦
You'll find the exit 絕不放棄
You'll find a big dream 總有那一天
KAZEWIND
暱稱: 牙風
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-30
2007-03-29
2007-03-28
2007-03-27
2007-03-26
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 26
今日人氣: 6
累積人氣: 373
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 6 日  星期二   晴天


2007-03-06 分類: 未分類

今朝又係唔知醒- -又係要部電話唱到一半歌先起身= =

起身整自己...整好仲有大把時間..

開電話聽歌~~

 

番到去..

陪白粉做功課= =

 

晨讀..

冇書...出左拎本叫"愛的教育"既書..

睇都冇睇到= =

 

PE..

咩話..又學打排球..

攪到冇哂D時間打籃球..

真係老討~~MS你講架...你話下堂比哂一堂我地打波~~

 

ENG~~

冇哂紙喇鬼佬..咪玩啦...

D紙2科一齊用....你就用得最多..

成堂抄埋D無聊野...

 

CHIS~~

唔知係唔係唔舒服..今堂冇乜心機聽書咁

訓著左.....

 

CHIN~~

默書..錯一個字= =

滿意滿意!!

 

LUNCH~~

攪乜唔比我出門口呀...= =

多謝珠姐幫我引開偉哥...

番屋企食..

 

VA~~

講足成堂無聊野..聽呀鍾講

話大中有聖鬥士既公仔賣..唔知係咪..

係既話我想買白羊..獅子..處女..天秤..天蠍..水瓶..同雙魚角色既公仔..

WOW= =肯定破產~~不過自己鍾以就係XDD

 

個專題終於分左組....是旦啦...反正大家都係同學

冇咩話岩唔岩咀形囉~~

 

ENG TSA 補~~

今堂唔係個呀叉教...黎左個法國女人教..

你D英文仲勁過BOWTELL..D發音唔同左..

聽唔明..成堂係度同娥姐傾計多...

幾辛苦先捱到5點

 

放學

同呀鍾一齊行..去到隧道大家各有各行~~






訪客留言 (返回 KAZEWIND 的日誌)


blackblack 於 2007-03-06 10:47 PM 發表:
朋友
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...?
Posted at 2007-03-06 10:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leoxd 於 2007-03-06 05:52 PM 發表:
我也有一個同學花名叫白粉@@@@@@@@@@
早讀我不用書的
用作的=﹏=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乜咁岩呀= =...
咁正..我要用書呀...
最煩~    ~
Posted at 2007-03-06 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]