冰與水的魔術師•風之日記
You'll find the exit 即使再煩惱
You'll find your true love 即使再痛苦
You'll find the exit 絕不放棄
You'll find a big dream 總有那一天
KAZEWIND
暱稱: 牙風
性別: 男
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-03-30
2007-03-29
2007-03-28
2007-03-27
2007-03-26
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 26
今日人氣: 10
累積人氣: 401
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天


2007-03-07 分類: 未分類

今日..部電話換左新歌...果然唔同d~~

一唱就醒~~~

起身整自己...整好就番去..

 

去到學校..見到梁金嬌..抄低個名比佢

我要做prefect~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

than係度等早會

 

早會~~

係度吹風囉= =..校工都拎獎~~~

 

DT~~

唔整..係度同人傾計..

個專題都攪得七七八八..

個機械人都費事理~~

 

BIO~~

呀SIR你D字大隻D啦= =

睇唔到呀...多謝偉哥同雪姐既幫忙....

咁快既過得??????梗係生物堂過得超快~~

 

PHY~~

悶到爆炸..訓著左..

之後要做實驗..熄哂D燈..

佢班咁既野又係度玩偷襲遊戲= =好煩..

點解次次既TARGET都係我??我好打得???

家下3打1喎~~唔止TIM啦..

唉~~唔知~~

 

LUCNH~~

好喇喎~~你班野又唔比我出門口...

真係煩..陳偉你扯爛我個書包呀~~~~

 

ENG~~

坐左張同學個位...抄野都抄得爽d..

又默書喎~~都ok啦..(我都冇溫到~~~)

之後教書...鬼佬你好煩呀= =

 

放學

又唔比我走??攪乜野呀..

今次就係肥仔..陳偉同王駿玩野...

玩左陣先比我走= =支力死我..

之後又陪rocky..肥輝..陳偉..老倪..一齊去暴龍樂園玩射波..

睇左陣之後自己入左去聚龍閣睇公仔..

wow~~d聖鬥士公仔好靚XDD..

愈睇愈想買~~點算..??都唔知幾多錢一隻..

睇怕都要50一隻....唉!!!!!

 

睇完就番屋企..

食哂屋企D旺旺雪餅~~~

 






訪客留言 (返回 KAZEWIND 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]