今日..部電話換左新歌...果然唔同d~~
一唱就醒~~~
起身整自己...整好就番去..
去到學校..見到梁金嬌..抄低個名比佢
我要做prefect~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
than係度等早會
早會~~
係度吹風囉= =..校工都拎獎~~~
DT~~
唔整..係度同人傾計..
個專題都攪得七七八八..
個機械人都費事理~~
BIO~~
呀SIR你D字大隻D啦= =
睇唔到呀...多謝偉哥同雪姐既幫忙....
咁快既過得??????梗係生物堂過得超快~~
PHY~~
悶到爆炸..訓著左..
之後要做實驗..熄哂D燈..
佢班咁既野又係度玩偷襲遊戲= =好煩..
點解次次既TARGET都係我??我好打得???
家下3打1喎~~唔止TIM啦..
唉~~唔知~~
LUCNH~~
好喇喎~~你班野又唔比我出門口...
真係煩..陳偉你扯爛我個書包呀~~~~
ENG~~
坐左張同學個位...抄野都抄得爽d..
又默書喎~~都ok啦..(我都冇溫到~~~)
之後教書...鬼佬你好煩呀= =
放學
又唔比我走??攪乜野呀..
今次就係肥仔..陳偉同王駿玩野...
玩左陣先比我走= =支力死我..
之後又陪rocky..肥輝..陳偉..老倪..一齊去暴龍樂園玩射波..
睇左陣之後自己入左去聚龍閣睇公仔..
wow~~d聖鬥士公仔好靚XDD..
愈睇愈想買~~點算..??都唔知幾多錢一隻..
睇怕都要50一隻....唉!!!!!
睇完就番屋企..
食哂屋企D旺旺雪餅~~~
|