冰與水的魔術師•風之日記
You'll find the exit 即使再煩惱
You'll find your true love 即使再痛苦
You'll find the exit 絕不放棄
You'll find a big dream 總有那一天
KAZEWIND
暱稱: 牙風
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-30
2007-03-29
2007-03-28
2007-03-27
2007-03-26
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 26
今日人氣: 20
累積人氣: 436
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 13 日  星期二   晴天


2007-03-13 分類: 未分類

今朝...賴左一陣床先起身..

 

番到去..聽到陳永岡叫MS梁做阿梁

打左個突.....= =

 

早會

有D人係度UP埋D廢話..

又係度攪埋D無聊選舉....= =

 

GEO~~

鬧人鬧左半堂...= =鬼咩..

一開波就同我地講番上2個星期既事..

之後不停咁用攪笑既方法教書

哈哈~~~E一堂真係過得快..

(今日番學為左上E堂....)

 

CHIN~~

MS林冇番喎!!哈哈...E..陳美蘭代堂..

勁正..靜到不得了!!

MS CHAN萬歲!!!!!

之後係BOWTELL代..

益左你啦..又多半堂英文堂.....= =

 

MATH~~

成堂訓著左= =....

有D人係度投訴..你未訓過教咩....

真係煩呀D人..

 

LUCNH~~

番屋企..

死啦..E家連d黑人都黎玩..唔得..

我聽日一定要避一避....

 

ENG~~

講默書D野...之後叫我地做個圈字GAME..= =

玩到眼都花...冇耐打鍾..

 

ENG TSA PLUS

傾計過多乜..超快過

張同學同我係度玩百花油..好正呀D味!XDD

係度不停咁同呀鍾..張同學傾計.....= =

 

放學..

唔見左呀鍾..SO自己走左..

見到奀妹...= =喂...唔好亂講喎

雪姐同我冇關係架..






訪客留言 (返回 KAZEWIND 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]