今朝...賴左一陣床先起身..
番到去..聽到陳永岡叫MS梁做阿梁
打左個突.....= =
早會
有D人係度UP埋D廢話..
又係度攪埋D無聊選舉....= =
GEO~~
鬧人鬧左半堂...= =鬼咩..
一開波就同我地講番上2個星期既事..
之後不停咁用攪笑既方法教書
哈哈~~~E一堂真係過得快..
(今日番學為左上E堂....)
CHIN~~
MS林冇番喎!!哈哈...E..陳美蘭代堂..
勁正..靜到不得了!!
MS CHAN萬歲!!!!!
之後係BOWTELL代..
益左你啦..又多半堂英文堂.....= =
MATH~~
成堂訓著左= =....
有D人係度投訴..你未訓過教咩....
真係煩呀D人..
LUCNH~~
番屋企..
死啦..E家連d黑人都黎玩..唔得..
我聽日一定要避一避....
ENG~~
講默書D野...之後叫我地做個圈字GAME..= =
玩到眼都花...冇耐打鍾..
ENG TSA PLUS
傾計過多乜..超快過
張同學同我係度玩百花油..好正呀D味!XDD
係度不停咁同呀鍾..張同學傾計.....= =
放學..
唔見左呀鍾..SO自己走左..
見到奀妹...= =喂...唔好亂講喎
雪姐同我冇關係架..
|