| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 3 月 14 日 星期三  |
| 2007-03-14 |
分類: 未分類 |
今朝起身又賴床XDD...
番到去晨讀..
我都冇睇書= =...拎左都扮睇..
PE~~
跑完5個圈..咩話??上去5樓玩賽船機??
= =有人係度攪宣傳..點會有人玩呢..
咁辛苦..
ENG~~
今日D時間過得真係快囉...
聽日又要做果個咁既TSA討論....厭><
今日成堂都係做TSA既LISTENING
CHIS~~
對作業...抄野.....
好快就咁過左..
CHIN
默書...岩岩好合格喎
咁得啦= =...
放LUCNH~~幾好呀..幫MS拎野..
(避得就避姐)
LUCNH~~
IN HOME..
同詩佩映相...佢最後一日番學..
VA..
D人唔鍾以呀..我自己自願話要走..
後尾呀鍾果D叫我唔好走..都費事出聲..
費事開口咬住條利.....
係度UP無聊野....
係度等放學囉..
放左學之後MS容同我地UP左一大輪野..
希望承你貴言..合作語快..
見住D人係度咁既面口都費事望....
放學..
陪文哥..肥輝去球場..
企左陣走左..
之後番屋企.
做功課..做數學做到嘔 = =
|
|