哇~
我的新網誌開張了喇!
先要感謝cc >333<'''
有佢我先會開qooza的 =]
今天還是跟平常一樣的...悶
我剪左頭髮 - -
可能我唔慣啦
有瀏海...怪怪地
shining kiss 好好聽
如果唔係我都唔會改我個qooza名做shining kiss 啦~
唱哂d sweety feel 出尼
玩哂啦
我冇拖拍點知個feel
但真係好好聽 好正
大家一定要dl喎...
╳×*--幸福的味道 這滋味 我想要 |! ___