我知道妳心裡有個人 但誰是哪個人
你總是笑著不承認
有時候真的很想問 想從你的眼神
知道我有沒有份
是不是妳心裡的人 當然你不用明白承認
只要用你的眼神默認
我就可以再往前多進個幾分
找個理由來等你從朋友變情人
其實我 好幾次 想要開口對妳說
愛情的滋味 就好像瑪奇朵
甜蜜的烙印在我心口 雖然他只拉了妳的手
只是摸摸妳的頭 悸動卻一直跟著我
雨剛下過 這一個夏天顯得特別悶熱 當你微笑看著我
那時候 世界突然間靜止一分多鐘 那一個moment怎麼去形容
愛情就化成瑪奇朵
真係好有feel
-----------------------------------
今日唔使番學`
我成11點9先起身 -0-
去圖書館...
搵唔到杏林小記 -3-
雖然做左...
但都睇睇確認一下嘛! - w -
搵唔到我就即時打左俾Kammi
原來佢去左比賽
好彩~
我打俾佢o個陣係佢lunch time -v-
yo!
番左hm
打俾louie媽 = 3 =
哈哈!!
我地講d野...
超gag - -'
勁舞3.2登場!!
雖然我唔係成日玩 = =
但係我都dl左 - 3 -
竟然有洪卓立d歌 1o1
咁快有~
幾時有黑澀會同lollipop =口=
期待ing...
潘朵拉d新33好令 *v*
大牙好型女 =]*
勁鐘意大牙 >33<//
好令女
d人話彤彤單飛同大牙好有關
話大牙同佢不和
大牙係大家姐左d`
但佢都係想9妞妞好之嘛 =]*
大家對佢好多偏見!!
andy哥講過
如果有任何美眉違反規條
都要離開黑澀會嘛... - -'
雖然我唔知彤彤咩事...
但大家唔好咩都推哂俾大牙
佢都有好多壓力架 =[
…◇學會。放棄學懂||﹍﹢忘記》》》
◇.° ﹏+"只能默默看著你* ┐°+
|