樹葉從樹梢灰心散下來 如情份從夏季開始
敵不過秋天風光不再 大自然在變原是天空猜想以內
唯獨初春不再流傳著愛
花沒有開 為了想避過天災
是否努力過冬 都知雪一定割下來
就算花願再開 亦已經難容納愛 盛放假使不會太耐
別再希罕得到太陽寵愛
命運如綠草都可有未來 田園未曾換過色彩
未必需要天空專一的愛 大自然在哭原是天空抑鬱太耐
流下感觸的雨如何是愛
花沒有開 就算都受到天災
亦不至受重傷 花瓣再不用割下來
在昨天默了哀 害怕得難承受愛
別信悉心栽種 愛情會精彩
上次花願意開 遇到的經歷更悲哀
或者決定愛天空不要希望有未來 受了苦默了哀
就要好好從頭自愛 話說飽經風雪太耐 亦有花不需要太陽寵愛
好好聽
mandy 好令女``
佢日日都打xanga架
好鬼勤力 -0-
佢係我最最最最鐘意的香港女明星
名副其實的人令聲甜-v-
其實mandy 有好多首歌都好好聽
um...
例如失散同埋一個人旅行都好好聽 *v*
我都好想放上尼
但係好多都搵唔到link -0-
------------------
同朱文傾左一陣msn -w-
我就出左去食飯
番到尼
-0-
msn又斷左線
好煩呀
成日斷線``
煩死人咩
同人地傾得好地地又斷線 -_-
激死我喇`!
in 姐生日快樂!!
又大一歲啦`` =]*
資源回收筒先生 / 小姐
可唔可以唔好同我玩 -0-
出番尼得唔得 T^T
我唔想玩埋d咁的game
stop`
被cc感染-0-
stitch 更加之可愛`
不過全世界最可愛的都係...
my melody 同 kuromi *v*
最愛佢地 =3=
cc 真係好令女 -v-
唔怪得咁多人追 -0-
我成日話打俾你都唔記得 -_-
得閒先啦!
天音: 你日日都得閒架啦`!
=口=
|