2007 年 12 月 16 日 星期日  |
| 超耐冇打` |
分類: 生活日記 |
我真系爆耐冇打qooza喇`!
sorry` =3=
今日包好哂christmas 禮物`
聽日睇下邊個幸運啦``
christmas card 都會在聽日送出`
我好似串錯字tim...
sorry` =v=
好多好多貼紙的 [有1封爆多]
有3張好特別的`!!
分散左吾同的班`@@
MIKAN真系勁好聽`
wow wow chance`
oh yeah`
you get a chance`
小豆子我愛你耶`!
龜龜我都愛你耶`!
aika好鬼可愛`!
07主音喎`!要加油牙07`]
愛醬你唱歌超好聽`!
第5期最出色的系你`!
sayu的確吾識唱歌`!
但可愛`` -3-
我呢排少左見到你的 " 小兔兔和平 "
吾開心` =.=
小春唱chance好鄉音耶...
純跳舞好好睇`!!
唱歌又好聽`!
死錢琳!!
吾好尼影衰MM啦吾該`!
小豆子幾時升隊長牙`
等左好耐`!!
愛醬快d卒業喇` =]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|