隻手好痛
連字都寫唔到
BUT又玩到電腦
刀唔知話好彩定黑仔
隻腳唔洗要刀得喇*
條根癡癡地
痛*
好想DOWN番個小畫家呀=___=
前日響網上便見到有條ON9仔POST佢既電話出尼
果晚打左兩次去
不過冇出到聲XD
第一次佢話「搵邊位」
第二次「喂」左一句就笑到癡哂總制
CUT左佢線之後宜家又想打去TIM
算...唔好做ON9仔打去玩電話喇
其實我果日真係好想同佢講::::
「唔該柒頭響唔響到呀」
諗番都好好笑
http://resources.emb.gov.hk/dmxtrain/tutor/to_use.htm 白癡網介紹小畫家點用
DOWN番小畫家喇
公喜我自己
刊登時間︰2006-08-13 12:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]