~☆鄧仔日誌★~
★過去也是回憶∼只要向著未來既路前進.未來可能都因你改變☆
今日好唔開心...午膳果陣同偉仔玩過左火..依家唔知佢點..放學果陣某人話打比我..唔知佢幾時打.等到9點幾..我打比佢..食緊飯..三個字後..我再打比佢...開頭都通.但係佢唔聽...再打佢熄埋電話..都唔知佢想點..佢成日都要我失望重多過開心呀.......今日心情:好鬼好野煩..失望&唔開心