今日..一返到學校..羅左書就訓左陣..一起身miss冇啦啦問我琴晚去左邊?我覺得好奇怪.琴晚去左邊關佢鬼事咩 .宗教果陣佢個個唔罵第一個就罵我做咩訓覺 .過左一陣.佢就去罵阿華.好似得閒冇野做錦.到左英文.我又訓覺 .哈哈∼數學果陣訓唔到我只好聽書啦.午膳果陣阿sue&福成&偉仔上左我屋企玩.之後阿華都跟住上黎.其實阿sue係要同偉仔講清楚.不過佢又唔識出聲.想搵我做代言人 .我都廢事彩佢 .要佢自己講算.不過都有幫佢既.返左學校等放學.福成返上我屋企啦.玩左一陣∼係七點前我地一直用電腦.用電腦又用電腦∼用到傻左.夜d果陣我地同阿華一齊出左去玩.周圍行.11點半我就送阿sue返屋企啦!!∼今日既心情:一般啦∼
|