~☆鄧仔日誌★~
★過去也是回憶∼只要向著未來既路前進.未來可能都因你改變☆
今日好唔開心.一返到學校又訓左.又訓唔到.同福成佢地傾左幾句.阿x同阿賢就話有野問我.但我冇聽到∼返左埋位.佢sd過訊息叫我小息坐過去慢慢講.我都冇.因為想做埋d宗教工作紙.佢都冇再叫.佢就叫我問其他人就知.不過我覺得佢要覆我.係唔知仲要等幾耐.須而會唔開心.但係我心情太亂不知如何選擇.好多人都叫我放棄(原因我諗佢會知).返到去阿 sue又上左我屋企玩.玩玩下訓埋.一起身就唔理我啦.我都唔知你地想點呀!放過我啦大佬.我好煩好亂呀!!就痴線嫁啦