琴日打完波 食錯野 今日大獲啦 明明係琴日既事 點解今日先覺得攰同埋肚痛 今日派卷仲精彩過琴日 物理 17分 化學6分= ] 真係講不出聲 仲要比果個miss梁串= ] 放左學 又返到屋企啦 見無野做 係咁2 記左幾條扭計骰既公式=] 今日分享到此為止 多謝 爛gag : 1.點解得呀媽先會係咁話自己既仔女 而呀爸好少可會話自己既仔女呢 2.當一個呀媽想生女既時候 但生左仔 咁佢之後會做咩職業呢 想知答案就係msn度問我 回答爛gag 就留cm 要答左先好問我
今日放左學去左肥仔屋企 科科都肥晒 有兩個杯麵其中一個...... 到左之後就食杯麵 奇怪既事發生左 杯麵過期 我係食晒成個連汁都無 果時先發現 身體好 就自然你老母 仲講到爛gag姐係無事啦=] 佢呀媽話伍做咩比過 過期比人食呀 梗係留比自己食= ] 之後係肥仔到睇左套戲 就返左屋企 跟住又跟左我堂哥去打乒乓波 炒佢11比1= ] 炒唔到佢蛋 可惜 對拖鞋好(線) 搞到要唔著拖鞋打 仲衰隻腳磨到紅晒= ] 打左兩個鐘 覺得有少少攰 但又想打 好想知道人體既極限 幾時先會攰