`!- Wh0 c0ME !Nt0 My hEaRT?!`♥♥♥♥
 
1 12008 年 6 月 13 日  星期五   驟雨


考試;Day.2:) 分類: 未分類

13/6
考第2日試...
考中文1.中文2`-x-
7:Xxam照同瑤瑤.蚊一齊番學`:)
細雨..
勁勁勁勁大風`-_-
好明顯...
顧得個頭;
顧吾到條裙;
顧到條裙更加拎吾到傘-.-
所以.....
乜都吾鬼理`-_-
吹到頭暈`-@-
放左12點幾等到1點幾....
40號考起-3-`
我9號有排等;
宗教要考唱歌&傳福音`-w-
同瑤瑤一組;
一路唱一路笑`xp
搞到1點幾先走得....
冇$$洗-w-
猩猩.亞曾陪我番屋企問牙Ma拎$$...
跟住諗住一齊食野;
最後我因為掛著搵Pakho file既yes!
因為yes第900期3<`
三封面;買左基仔-3-
所以食左雪糕同亞曾走左佬xp`
打爆佢間7仔.0k`-v-
去齊悅湖.海趣.蝴蝶村.美樂既7仔.0k-3-`
攀山涉水;
落勁大雨`-x-
間間都冇Pakho file!!
算喇`-v-
最後都系買左棒棒堂file既yes!
3:Xxpm先去補習....
補科學`:(
但系paper做得0k`.3.
都系要加油!
番到屋企好頭暈..
可能太大風....
考試完去唱k定去抵銷缺點`?!
好想去唱k;但系最後1次抵銷缺點-_-`
help me.

發表時間:2008-06-13 09:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KEE_520 的日誌)


SweetYiu1229 於 2008-06-13 11:51 PM 發表:
Cm喇..
我都想要PAKHO個file牙..
我都搵吾到>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算喇v3v
Posted at 2008-06-14 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





KEE_520
暱稱: `'____小傻-)
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 323
今日人氣: 0
累積人氣: 6934
站內搜尋