2008 年 6 月 13 日 星期五 驟雨 |
| 考試;Day.2:) |
分類: 未分類 |
13/6
考第2日試...
考中文1.中文2`-x-
7:Xxam照同瑤瑤.蚊一齊番學`:)
細雨..
勁勁勁勁大風`-_-
好明顯...
顧得個頭;
顧吾到條裙;
顧到條裙更加拎吾到傘-.-
所以.....
乜都吾鬼理`-_-
吹到頭暈`-@-
放左12點幾等到1點幾....
40號考起-3-`
我9號有排等;
宗教要考唱歌&傳福音`-w-
同瑤瑤一組;
一路唱一路笑`xp
搞到1點幾先走得....
冇$$洗-w-
猩猩.亞曾陪我番屋企問牙Ma拎$$...
跟住諗住一齊食野;
最後我因為掛著搵Pakho file既yes!
因為yes第900期3<`
三封面;買左基仔-3-
所以食左雪糕同亞曾走左佬xp`
打爆佢間7仔.0k`-v-
去齊悅湖.海趣.蝴蝶村.美樂既7仔.0k-3-`
攀山涉水;
落勁大雨`-x-
間間都冇Pakho file!!
算喇`-v-
最後都系買左棒棒堂file既yes!
3:Xxpm先去補習....
補科學`:(
但系paper做得0k`.3.
都系要加油!
番到屋企好頭暈..
可能太大風....
考試完去唱k定去抵銷缺點`?!
好想去唱k;但系最後1次抵銷缺點-_-`
help me.
|
| 發表時間:2008-06-13 09:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Cm喇.. 我都想要PAKHO個file牙.. 我都搵吾到>3
|
網主回覆
算喇v3v Posted at 2008-06-14 09:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|