| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 30 日 星期六  |
步行...  |
分類: 生活點滴 |
=_=
Today, 我步行完左...
就快疲倦死la... xdxd
步行之後,去左同darling + bb~ 影相...
好棒哦!!! xdxd
=P =]] :D ;'] ^V^ =_= -_- /[]\ :$ @@
|
|
|
KELCH 於 2010-10-31 09:21 PM 發表:
THX~~ =]
|
|
|
yau221 於 2010-10-31 02:46 PM 發表:
CM:)
|
網主回覆
THX~~ =]] Posted at 2010-11-05 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CA =]] Posted at 2010-11-05 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yL_024 於 2010-10-31 01:46 AM 發表:
comment:)
|
網主回覆
thx honey~~ =] Posted at 2010-11-05 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|